Beste mensen,
Hier ben ik dan weer met de vraag : past een 307 D ( om 616 )-1988 in een 406 D (om 615 ) - 1971 ? ? ?
Kan iemand me daar wat raad over geven ? ? ?
Alvast dank.
Vg ronsof.
307 versus 406
-
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 10 aug 2010, 15:07
- Locatie: AALST,BELGIE.
307 versus 406
Genieten folks !
- Leo
- Site Admin
- Berichten: 4153
- Lid geworden op: 08 okt 2005, 07:58
- Locatie: Oost Drenthe
Re: 307 versus 406
Ja dat past op simpele wijze.
Op dit forum staat daar (vrij recent wbt de verschillende 616's) al het 1 en ander over beschreven.
Mvg, Leo.
Op dit forum staat daar (vrij recent wbt de verschillende 616's) al het 1 en ander over beschreven.
Mvg, Leo.
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
-
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 10 aug 2010, 15:07
- Locatie: AALST,BELGIE.
Re: 307 versus 406
Aan Leo.
Klopt dit ? ? ? http://www.youtube.com/watch?v=tFcKOYXa ... re=related
En misschien interressant voor velen in dit topic.
Of is dit te comemercieel ? ?
Bedankt Leo.
Vriendelijke groeten,ronsof.
Klopt dit ? ? ? http://www.youtube.com/watch?v=tFcKOYXa ... re=related
En misschien interressant voor velen in dit topic.
Of is dit te comemercieel ? ?
Bedankt Leo.
Vriendelijke groeten,ronsof.
Genieten folks !
- Leo
- Site Admin
- Berichten: 4153
- Lid geworden op: 08 okt 2005, 07:58
- Locatie: Oost Drenthe
Re: 307 versus 406
Ik kan niet zeggen dat het niet klopt.:)
Maar het had iets simpeler gekunt.
Had hij gewoon tijdens het draaien de oliedop losgemaakt, dan had hij al kunnen zien dat z'n compressie redelijk was.
De kapotte gloeistiften hoorde je al tijdens de eerste start, net zo met de pissende verstuivers toen hij eenmaal draaide.
De filmpjes van deze man zijn wel leerzaam, heb ze veel slechter gezien.
Helaas geeft hij zijn handel te veel voorrang.
Want wie begint met een compressiemeting (om een compressiemeter te verkopen), daarna de gloeipluggen (om een reinigingsplug te verkopen), dan de verstuivers (om een perspomp te verkopen) en dán pas kijkt of het ding wel diesel krijgt (wat gratis is en op dit forum ellende nr1), houdt wel een erg vreemde volgorde aan.
Mvg, Leo.
Maar het had iets simpeler gekunt.
Had hij gewoon tijdens het draaien de oliedop losgemaakt, dan had hij al kunnen zien dat z'n compressie redelijk was.
De kapotte gloeistiften hoorde je al tijdens de eerste start, net zo met de pissende verstuivers toen hij eenmaal draaide.
De filmpjes van deze man zijn wel leerzaam, heb ze veel slechter gezien.
Helaas geeft hij zijn handel te veel voorrang.
Want wie begint met een compressiemeting (om een compressiemeter te verkopen), daarna de gloeipluggen (om een reinigingsplug te verkopen), dan de verstuivers (om een perspomp te verkopen) en dán pas kijkt of het ding wel diesel krijgt (wat gratis is en op dit forum ellende nr1), houdt wel een erg vreemde volgorde aan.
Mvg, Leo.
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
-
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 10 aug 2010, 15:07
- Locatie: AALST,BELGIE.
Re: 307 versus 406
Heb pech met de vijf boite,past niet in een 406 D (1971)
De 307 (1988 ) is hyraulisch en de 406 mechanisch :| :|
De 307 (1988 ) is hyraulisch en de 406 mechanisch :| :|
Genieten folks !
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten