eindelijk weg

Tips voor leuke uitjes met de kampeerauto? Een te gek reisverhaal geschreven?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
David 1046
Berichten: 140
Lid geworden op: 03 dec 2004, 22:18
Locatie: Zaandam

eindelijk weg

Bericht door David 1046 »

morgen is het voor zover. :D :D ook al is de bus niet klaar, ik ga er toch vandoor.

klaar met de studie, ontslag genomen van mn werk. geen huis meer en niemand met wie ik rekening hoef te houden (behalve als ze van rechts komen natuurlijk :P ).
ik weet nog niet waar ik naar toe ga en ook niet voor hoelang. in ieder geval de alpen want de mountainbike schreeuwt om aandacht. en dat zal ie krijgen ook. onderweg zoek ik nog ergens een kort baantje (druiven plukken of zoiets) en dan weer verder trekken. dan maak ik de bus onderweg wel af.

uiteraard zoek ik onderweg nog wel eens een internetcafetje op. als ik mn electra ga aanleggen voor het woongedeelte heb ik jullie kennis toch echt nodig.

ps. voor bart en ernst: ik heb de scheiber teruggebracht en omgeruilt voor een acculader. ik heb nu eerst zin om de hort op te gaan en kijk later wel hoe ik het doe met al die relais en snoertjes. ik blijf het lastig vinden, dat electra. maar goed, ik weet in ieder geval wat ik niet moet hebben. de verkoper en ik hadden een onderling misverstand. hij dacht dat ik al een omvormer had. aangezien die er normaal gesproken wel inzit en ik heb er te weinig verstand van om hem tegen te spreken. maar hij deet er niet moeilijk over, dus das mooi.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4381
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

Bericht door Admin »

Goeie reis!

En als je t.z.t. in de buurt bent en je wilt nog electrotechnische ondersteuning, ben je welkom.

Ciao,
Ernst
Gebruikersavatar
GerardM
Berichten: 778
Lid geworden op: 06 dec 2004, 22:55
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Goeie reis !

Bericht door GerardM »

en zien we je dan niet op het najaarsweekend ? Ik had zo graag die LEDjes in levende staat gezien ..

Groet,

Gerard
Gebruikersavatar
David 1046
Berichten: 140
Lid geworden op: 03 dec 2004, 22:18
Locatie: Zaandam

Bericht door David 1046 »

daar is ie weer.

helemaal bruingeblakert door de zon. kapot van het mauntainbiken en vol van het rondreizen. maar nog steeds niet klaar met de bus inbouwen. ik ben er zelfs onderweg achter gekomen dat ik bepaalde dingen anders ga doen, en daar heb ik mooi de tijd voor. daarnaast wil ik het busje ook eens verwennen met een onderhoudsbeurt.

dus een rondje naar de bouwmarkt en dan weer de kluskleren aan. en een paar mooie dagen onder de bus doorbrengen, zodat ie weer mooi loopt (voor zover ik het zelf kan).
Afbeelding
Gebruikersavatar
GerardM
Berichten: 778
Lid geworden op: 06 dec 2004, 22:55
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Welkom terug !

Bericht door GerardM »

Dag David,

welkom terug, ik dacht al dat je voor altijd weg was...
Waar ben je precies geweest en wat ga je onder de bus fiksen ?

Groet,

Gerard
Gebruikersavatar
David 1046
Berichten: 140
Lid geworden op: 03 dec 2004, 22:18
Locatie: Zaandam

Bericht door David 1046 »

ik ben eerst een tijdje in de franse alpen wezen rondhobbelen, en toen doorgereden naar monaco. vervolgens via italie en duitsland weer terug.

dat onderhoud is voornamelijk zorgen dat de onderdelen die het nodig hebben weer hun vet krijgen, zeg maar de 40.000km smeerbeurt. en ik heb nu toch echt nieuwe voorbanden nodig. je kan via de scheurtjes in de zijkant het staaldraad zien zitten. ik ben zojuist even wezen informeren wat die dingen kosten. maar voor 134 euro heb je al een nieuwe band om de velg liggen. welliswaar geen michelin, maar bridgestone. en voor een tientje extra goodjear. dus even ergens wat bijverdienen en dan de banden wisselen.

want je kan nog zoveel willen, zonder geld houdt het op. dus even werken en ik heb al iemand gesproken die in polen een fabriek wil opknappen. dus als ik daar aan de slag kan, vind ik het prima. maar dat is nog allemaal schimmenpraat.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast