wat is jouw grootste blunder

(Leuteren = kletsen)
Hier bestaat geen off-topic. Maar wel goede omgangsvormen!
nicobr
Berichten: 117
Lid geworden op: 11 jul 2010, 10:17
Locatie: Antwerpen

Re: wat is jouw grootste blunder

Bericht door nicobr »

Thx voor het filmpje...

Een blok hout op de inlaat en verder afsluiten met een vod...

Wel een graaaaaaag geluid, vraag is of er van de motor nog iets overschiet na die toeren...
Gebruikersavatar
Leo
Site Admin
Berichten: 4153
Lid geworden op: 08 okt 2005, 07:58
Locatie: Oost Drenthe

Re: wat is jouw grootste blunder

Bericht door Leo »

Wat zou ut Nico. Het was gewoon een beetje lange roettest... Afbeelding
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
Dennis en Nancy
Berichten: 1956
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:22

Re: wat is jouw grootste blunder

Bericht door Dennis en Nancy »

Een 18.6 meter lange volume combi vol op een betonnen rijbaanscheiding parkeren op de belgische autobaan was volgens mijn chef een errug domme actie.

Dennis
" If freedom is outlawed, only the outlaw will be free. "

" One Life,.. Live it "
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4379
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

Re: wat is jouw grootste blunder

Bericht door Admin »

... maar heeft de bestuurder wel de eeuwige bijnaam "De Twijfelende Trucker" opgeleverd :roll:
Groeten,

Ernst / Admin


If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.


No man can deny, die Gedanken sind frei!
Dennis en Nancy
Berichten: 1956
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:22

Re: wat is jouw grootste blunder

Bericht door Dennis en Nancy »

Gisteren mijn gesprek gehad met mijn chef en zij blijft haar eigen conclusie dat ik op het allerlaatste moment de truck naar rechts heb getrokken in een heel hectische beweging.

Eigenlijk was het heel anders. rustig en gecontroleerd,.... de beton op.

Voor de ramptoeristen:

Afbeelding
" If freedom is outlawed, only the outlaw will be free. "

" One Life,.. Live it "
Hugo
Berichten: 257
Lid geworden op: 07 apr 2007, 22:54
Locatie: Amsterdam

Re: wat is jouw grootste blunder

Bericht door Hugo »

Net nieuwe banden, over metalen stop wig gereden, 2 banden lek.
Groet Hugo
Frank.fjph
Berichten: 2227
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: wat is jouw grootste blunder

Bericht door Frank.fjph »

@ Dennis:

Wat is nou de grootste blunder, jouw acti of je baas die denkt te wete hoe het ging........ :wink:

Frank
Gebruikersavatar
GerardM
Berichten: 778
Lid geworden op: 06 dec 2004, 22:55
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Re: wat is jouw grootste blunder

Bericht door GerardM »

Er zijn al een tijdje geen blunders gemeld, dus dat gaat goed !

Hier komt de mijne. Vorig jaar werkte mijn Truma E2400 niet meer en bij nader onderzoek bleek er roestvorming op een deel van de bedrading te zitten. Werd netjes gerepareerd in Duitsland en we zaten weer warm. Gisteren de bus grof afgesproeid en geborsteld en ik kwam op het idee om de kachel eens aan te zetten, toch benieuwd of er opnieuw water in zat. Niks dan gerochel, een ventilator die ronddraait in een plasje water, zo klonk het.

Kachel uitgebouwd en ondersteboven gehouden, er kwam zeker een halve liter water uit ! De vraag was, hoe kwam het er in ? Dat kon alleen maar door de schoorsteen in de wand, dus ik die eens goed bekeken, samen met de inbouwhandleiding. Daar stond dat de het wanddeel met het Truma teken naar onder gemonteerd moest worden. Na nog eens goed op het onderdeel gekeken te hebben, lijkt de aanduiding meer op een pijltje dat naar boven wijst dan op een Truma teken; met andere woorden, ik had dat deel ondersteboven gemonteerd, waardoor het water zo de kachel in kon lopen :mad: .

Ik noem dat gerust een blunder.

De komende dagen maar werken aan herstel; heb al andere stukken inlaat/uitlaat pijp besteld want die er nu zitten gaat niet meer passen..

Groet,

Gerard
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Mercedes-Benz 508D NL Ex-Ambu 1987 +++ Mercedes-Benz 280TE 1981 +++ Qualität ist kein Zufall +++
DVIII
Berichten: 2794
Lid geworden op: 24 jun 2007, 21:38
Locatie: het koningklijk leuterveld

Re: wat is jouw grootste blunder

Bericht door DVIII »

zijn er nog blunders te melden , ik heb ze ook geregeld , misschien niet meteen kapitaal of catastrofaal , maar de leukste die ik me nog prima herinner
is die keer dat ik een vrachtwagen in de berm ging verversen , de auto stond met pech in de berm ergens onderweg en we moesten wachten op onderdelen en dan ga je werk zitten verzinnen. dus een kuil gemaakt onder het carter , jerrycan in de kuil geplaatst, trechter op de can en net genoeg ruimte om met je vingers de warme stop eraf te draaien/ peuteren.
je raadt het al de stop viel meteen recht in het gat van de trechter , blokkeerde de doorstroom en twintig van de drieentwintig liter liep over de rand van de trechter , moraal van het verhaal , zorg altijd dat je alle stappen van te voren bedenkt , ook de dingen die mis kunnen gaan (juist die)
Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !
Gebruikersavatar
Maxer
Berichten: 473
Lid geworden op: 30 sep 2007, 06:45
Locatie: Berkhout
Contacteer:

Re: wat is jouw grootste blunder

Bericht door Maxer »

Niet alleen een blunder, er is inmiddels ook een film over gemaakt door een professionele filmploeg: https://youtu.be/jDlysi8w6Oo?list=FLL3o ... T8pNC23lYg
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten