goede inklapbare bijrijderstoe

(Wat de Duitsers "Ausbau" noemen)
Plaats reactie
egidius
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 mei 2012, 23:24

goede inklapbare bijrijderstoe

Bericht door egidius »

Hallo camperfreaks, ben nieuw hier met mijn reeds ruim twee jaar geliefde 207d van 31 jaar oud en heb begrepen al boven de duizendste!!!
Khoop vooral veel te leren,ook een beetje toe te voegen(en natuurlijk ook wat te lachen) al ben ik een goedwillende amateursleutelaar Voor de liefhebbers heb ik nog een goede inklapbare bijrijderstoel in de aanbieding voor bijna niks.
Gebruikersavatar
De Rooie Reus
Berichten: 906
Lid geworden op: 04 dec 2004, 14:22

Re: goede inklapbare bijrijderstoe

Bericht door De Rooie Reus »

Welkom op het forum, eindelijk een gelijkgestemde ziel die ook niet alles van techniek weet. Zou je een fotootje van de stoel willen plaatsen. Soms zien stoelen van > 30 jaar er nogal heftig uit.

Veel plezier met de MBcamper.
Martin
In de toekomst zullen we nog vaak aan vroeger denken.
egidius
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 mei 2012, 23:24

Re: goede inklapbare bijrijderstoe

Bericht door egidius »

Hallo Martin, thanks voor je goede wensen :) Wat de stoel betreft, het is niet zo'n oude maar ik zal proberen een foto te plaatsen. Mocht je geinteresseerd zijn in de originele(niet inklapbaar) die heb ik ook nog.

Hartelijke groet, Egidius
Gebruikersavatar
De Rooie Reus
Berichten: 906
Lid geworden op: 04 dec 2004, 14:22

Re: goede inklapbare bijrijderstoe

Bericht door De Rooie Reus »

Hallo Egidius,
Wij hebben zelf ook een inklapbare maar ik vind ze zo klein. Hij moet inklapbaar blijven omdat onze O309 alleen twee voor-en achterdeuren heeft. Vaak zie je bijvoorbeeld de 508 nog met een aparte schuifdeur waardoor je een vaste stoel kunt monteren.
De bestuurdersstoel is ook eigenlijk te klein voor mij : 1.90 mtr daarom ben ik nog wel op zoek naar een exemplaar waar ik meer steun heb.
Zelf had ik gedacht aan een stoel van de Renault Espace maar ik heb nog niet onderzocht hoe ik die op de accubak zou moeten plaatsen.
Maar ja, het zoeken naar de oplossing is vaak het leukste werk.

Hartelijke groet van,
Martin
In de toekomst zullen we nog vaak aan vroeger denken.
egidius
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 mei 2012, 23:24

Re: goede inklapbare bijrijderstoe

Bericht door egidius »

Hallo Martin,
Mijn inklapbare stoel is inderdaad ook smal en kort. Dus dat is dan geen verbetering. Wat het monteren van een andere stoel betreft, ik heb op de bijrijdersstoel eerst een kader van hoekprofiel gelast en daaraan vast de glijprofielen. Komt dan wel wat omhoog maar dat is dat met jouw lengte geen probleem. En het is waar, het puzzelen is vaak het leukste.

Succes!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast