Markos stelt zich voor
Geplaatst: 29 jul 2013, 22:55
Hallo medesleutelaars,
Ik ben dus markos, woonachting in Duitsland en sinds een paar weken zijn mijn vrouw en ik de eigenaar van een Hymer S660 uit 1982 en ja er moet nog het eea aan gebeuren. Motorisch zitten we wel goed, mercedes motortje van 65 Pk doet zijn werk zoals het hoort.
Vorige week maandag hebben we hem opgehaald 300 Km noordwaarts en ik had zoveel vertrouwen in de mercedes techniek dat ondanks dat die een aantal jaar stil had gestaan de gok wou wagen. Mijn koekblik vol gereedschap en reserve vloeistoffen en wat onderdelen die kant op gereden, ik terug in de camper en mijn vader achter mijn aan in mijn auto. Enige waar ik voor moest stoppen was dat ik de 1e en 2e versnelling ineens kwijt was, paar minuten later en we konden weer verder. Oja qua verlichting klopte ook het eea niet, maar de gok genomen dat ik geen politie tegen zou komen :shock: En zon 5 uur later waren we thuis.
En dan begint het, als eerste de auto elektra aangepakt. Een groot deel van de bedrading vernieuwd en ook een nieuwe zekeringkast bracht wat we nodig hadden, elektra auto afgevinkt.
Toen begonnen met de Elektra woongedeelte en daar heb ik nu verplicht een pauze moeten inlassen, ik keek ineens van binnen door de bodem naar buiten vanmiddag. Dus dat eerst maar even restaureren voor we andere dingen gaan doen.



Waarom ik hier lid ben geworden? Ik ben zelf graag met autotechniek bezig, maar dit is mijn eerste restauratie project. Oftewel als ik iets niet weet dan hoop ik het antwoord hier te vinden 8) 8)
Ik ben dus markos, woonachting in Duitsland en sinds een paar weken zijn mijn vrouw en ik de eigenaar van een Hymer S660 uit 1982 en ja er moet nog het eea aan gebeuren. Motorisch zitten we wel goed, mercedes motortje van 65 Pk doet zijn werk zoals het hoort.
Vorige week maandag hebben we hem opgehaald 300 Km noordwaarts en ik had zoveel vertrouwen in de mercedes techniek dat ondanks dat die een aantal jaar stil had gestaan de gok wou wagen. Mijn koekblik vol gereedschap en reserve vloeistoffen en wat onderdelen die kant op gereden, ik terug in de camper en mijn vader achter mijn aan in mijn auto. Enige waar ik voor moest stoppen was dat ik de 1e en 2e versnelling ineens kwijt was, paar minuten later en we konden weer verder. Oja qua verlichting klopte ook het eea niet, maar de gok genomen dat ik geen politie tegen zou komen :shock: En zon 5 uur later waren we thuis.
En dan begint het, als eerste de auto elektra aangepakt. Een groot deel van de bedrading vernieuwd en ook een nieuwe zekeringkast bracht wat we nodig hadden, elektra auto afgevinkt.
Toen begonnen met de Elektra woongedeelte en daar heb ik nu verplicht een pauze moeten inlassen, ik keek ineens van binnen door de bodem naar buiten vanmiddag. Dus dat eerst maar even restaureren voor we andere dingen gaan doen.



Waarom ik hier lid ben geworden? Ik ben zelf graag met autotechniek bezig, maar dit is mijn eerste restauratie project. Oftewel als ik iets niet weet dan hoop ik het antwoord hier te vinden 8) 8)