mijn naam is Nano en kom uit hetzuiden des lands
de reden waarom ik op dit forum zit is gewoon , omdat ik via google heel wat te weten ben gekomen via dit forum

Mijn project: Chevy V8 1985 ex ambulance , opbauw Knaus 6 pers.
Afgelopen zomer naar ons moeder naar spanje, net 635km gereden en jawel overal olie waar je maar kon kijken

Het volgende wat ik nu ga doen. Wij zijn allemaal een beetje genaaid door onze regering en zijn onze oldtimers kwijt. Normaal rijd ik mercedes 300D w124 schakel.
Dit alles gaat nu in onze Chevy, maaar zou nog graag wat info van de deskundigen hier willen hebben.
blok is OM603 hier ben ik van plan om een 711.110 5 gang erachter te doen.Nu heb ik hier via google vanalles gelezen omtrent versnellingsbakken.
Wat is raadzaam OM603 met een 711.110 of 711.113. wat mijn overbrenging is in mijn achter as weet ik niet,wat ik wel weet is dat ik maar een 3 traps automaat erachter ligt,met een topsnelheid van 70km/u. Nu weet ik dat de 711.113 de 5 een overdrive is ,maar ik weet niets over de 711.110.
Ik was ook aan het denken om een automaat van een 300D w 124 te gebruiken,maar dat weet ik niet of deze wel het constand gewicht aan kan van 3 ton in gewicht?
Graag zou ik een zee van informatie willen hebben voordat de euro's de deur uit vliegen

alvast bedankt Nano