You dont't have permission

Plaats reactie
Gebruikersavatar
De Rooie Reus
Berichten: 906
Lid geworden op: 04 dec 2004, 14:22

You dont't have permission

Bericht door De Rooie Reus »

Ik heb dit forum bij de favorieten op mijn ipad staan en krijg al heel lang de melding die begint met de eerste woorden van dit onderwerp en dan: "to access/phpbb3/mobiqua/mobiquo.php on this server." Gevolgd door de zin:"additionally, a 404 NotFound error was encoutered while trying to use an ErrorDocument to handle the request."

Nu weet ik dat ik nog een keer mijn favoriet moet kiezen en daarna schiet het apparaat naar het forum.
Misschien doet het verschijnsel zich ook bij anderen (geen leden) voor waardoor die misschien afhaken?
Voor de rest kabbelt het leven gewoon verder!

Groet van,
Martin
In de toekomst zullen we nog vaak aan vroeger denken.
DVIII
Berichten: 2794
Lid geworden op: 24 jun 2007, 21:38
Locatie: het koningklijk leuterveld

Re: You dont't have permission

Bericht door DVIII »

ach , je moest eens weten hoe vaak ik dat te horen krijg , mijn vrouw, mijn vriendin , de buurvrouw , vrouwen in het algemeen , de bank , mijn baas , de collega's kortom als jij dat alleen maar op je mobieltje hebt mag je in je handen knijpen :angel:
Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !
Gebruikersavatar
Arno Z
Berichten: 523
Lid geworden op: 11 mei 2011, 15:01
Locatie: Ouderkerk a/d Amstel
Contacteer:

Re: You dont't have permission

Bericht door Arno Z »

Mobiquo is onderdeel van de installatie van TapaTalk op de webserver. Daar zou je als gewone gebruiker nooooit moeten komen:

Tip: pas je favourite aan om gewoon naar http://www.campertechniek.eu/ te verwijzen.
Gebruikersavatar
De Rooie Reus
Berichten: 906
Lid geworden op: 04 dec 2004, 14:22

Re: You dont't have permission

Bericht door De Rooie Reus »

DVIII schreef:ach , je moest eens weten hoe vaak ik dat te horen krijg , mijn vrouw, mijn vriendin , de buurvrouw , vrouwen in het algemeen , de bank , mijn baas , de collega's kortom als jij dat alleen maar op je mobieltje hebt mag je in je handen knijpen :angel:
Bedoelen ze dat!!
Ik begreep het al nooit. :wave:

Dankje Arno, ik heb het aangepast. Wel bijzonder dat ik als digibeet zo ineens daar terecht kom.
In de toekomst zullen we nog vaak aan vroeger denken.
Gebruikersavatar
De Rooie Reus
Berichten: 906
Lid geworden op: 04 dec 2004, 14:22

Re: You dont't have permission

Bericht door De Rooie Reus »

mobiquo/mobiquo.php?welcome=1&referer=h ... on%3Dindex

Ik heb het veranderd in campertechniek.eu en de afgelopen dagen kwam ik langzaam weer op een andere link uit.
Op de bovenstaande kwam ik zojuist aan.
Misschien iets om over na te denken?

Groet van,
Martin
In de toekomst zullen we nog vaak aan vroeger denken.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten