Activiteiten naast het kamperen

(Leuteren = kletsen)
Hier bestaat geen off-topic. Maar wel goede omgangsvormen!
Plaats reactie
gedaho8
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 nov 2017, 16:38

Activiteiten naast het kamperen

Bericht door gedaho8 »

Hallo,

Ik vraag me af wat jullie anders nog voor interesses hebben naast het kamperen. Wat doen jullie graag in jullie vrije tijd? Ik tennis bvb. heel vaak en kijk ook regelmatig naar tennis-wedstrijden.
Zodiac
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 feb 2018, 23:34

Re: Activiteiten naast het kamperen

Bericht door Zodiac »

Ik ben een grote wintersportfan, we vertrekken dinsdag weer voor een paar dagen richting Frankrijk :smile: Ik verheug me erop!
Daarnaast ben ik een voetbalfreak, de laatste jaren meer in passieve zin: meer voetbal kijken en voorspellingen maken.

Af en toe gaan we ook wel eens zwemmen met de kids, alhoewel we het met deze koude weer nog even uitstellen. Brrr
Gebruikersavatar
Arno Z
Berichten: 523
Lid geworden op: 11 mei 2011, 15:01
Locatie: Ouderkerk a/d Amstel
Contacteer:

Re: Activiteiten naast het kamperen

Bericht door Arno Z »

Lekker snowboarden, politiek en wetgeving (echt waar). Verder programmeren en machine learning.
gedaho8
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 nov 2017, 16:38

Re: Activiteiten naast het kamperen

Bericht door gedaho8 »

@zodiac
Ik ben ook een voetbalfan. Voorspellingen maken, bedoel je wedden? Zwemmen is idd leuk dat doe ik ook graag.

@Arno Z
Politiek en snowboarden snap ik wel maar wetgeving lijkt me heel bijzonder. Hoe komt dat? :smile:
Zodiac
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 feb 2018, 23:34

Re: Activiteiten naast het kamperen

Bericht door Zodiac »

Ja, ik bedoelde inderdaad wedden. Ik noem het liever voorspellen, omdat het woord `wedden´soms onterecht een negatieve lading kan hebben. Het gaat ook niet echt om het verdienen van geld, maar meer dat je er een kick van krijgt als je het goed hebt :up: Het wordt vooral spannend samen met een vriendenclubje. Ik ben ook niet een prof ofzo hoor.. doe het nu al sinds een half jaartje. Mocht je er ook interesse in hebben, kan je misschien een kijkje nemen op http://www.online-wedden-bookmakers.nl/ Daar staat wat handige informatie over de verschillende soorten en strategieën e.d. Misschien werkt het een beetje hetzelfde ook met teniiswedstrijden (geen idee of het klopt hoor). Ben je een professionele tenniser?
Gebruikersavatar
Jeroen_Hanomaf
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 dec 2004, 21:16
Locatie: Het mooie West Friesland
Contacteer:

Re: Activiteiten naast het kamperen

Bericht door Jeroen_Hanomaf »

Een camper bouwen... :P

Daarnaast doe ik modelbouw:
Afbeelding
rij ik motor (BMW R90S uit 1974, onderhoud/reparaties eraan voor zover binnen mijn kennis/ervaring) doe ik ook en is ICT zowel mijn hobby als werk :)

Groeten Jeroen
In aanbouw: Volkswagen LT46 2,8TDI (ex-servicebus fa. Gebr. Van Kessel)
~~ ervaring is kennis die je opdoet, nadat je het nodig had!~~
Gebruikersavatar
Arno Z
Berichten: 523
Lid geworden op: 11 mei 2011, 15:01
Locatie: Ouderkerk a/d Amstel
Contacteer:

Re: Activiteiten naast het kamperen

Bericht door Arno Z »


gedaho8 schreef: @Arno Z
Politiek en snowboarden snap ik wel maar wetgeving lijkt me heel bijzonder. Hoe komt dat? [emoji2]
Eigenlijk ben ik een waanzinnige anarchistische l*l. Maar dat werkt niet in deze maatschappij. Dan kan je beter goed op de hoogte zijn en precies weten waar de grenzen liggen :)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten