ex Brandweerblusje.

Hier is er de mogelijkheid om jezelf voor te stellen en je bus dmv een plaatje te laten zien aan de andere bezoekers
Plaats reactie
Gebruikersavatar
yaco
Berichten: 111
Lid geworden op: 13 dec 2004, 21:33
Locatie: Zeeland

ex Brandweerblusje.

Bericht door yaco »

Ik zal eens proberen om wat tekst en vooral een foto te plaatsen. Dan kunnen we later er altijd nog meer opzetten.
Yaco.

[img64.imageshack.us/my.php?image=dscn04447vp.jpg][img]
608D brandweerbus.

Groetjes Yaco.
Unknown User

Bericht door Unknown User »

Gebruikersavatar
Saskia
Berichten: 718
Lid geworden op: 05 dec 2004, 23:01
Locatie: Zuid-Hollandse Klei

gezellig

Bericht door Saskia »

Dat ziet er gezellig uit!!! Heb je nog meer foto's? De achterdeuren vind ik heel interessant
Afbeelding

groetjes van Saskia
Unknown User

Bericht door Unknown User »

Ik heb de bus van Yaco eens in het echt mogen bewonderen, en het is inderdaad een hele gezellige bus.

Ga je dit jaar weer naar Trek-er-es-Uut Yaco? Ik kom dit keer ook met de bus :~)
Gebruikersavatar
yaco
Berichten: 111
Lid geworden op: 13 dec 2004, 21:33
Locatie: Zeeland

Bericht door yaco »

Leuke foto!
Maar hoe krijg jij het nu voor elkaar om een foto die ik probeer te plaatsen[wat me dus niet lukte in ieder geval niet om de manier waarop het zou moeten] blijkbaar wel ergens gevonden heb.
Enne we gaan weer naar trek er es uut , voor de 16 0f 17 de keer alweer.Weet je misschien een site met folkevenementen in binnen en buitenland?
En de 2a is vekocht we hebben nu een 240 dl op gas .Hardstikke miljeu vriendelijk.
groetjes Yaco.
608D brandweerbus.

Groetjes Yaco.
Gebruikersavatar
yaco
Berichten: 111
Lid geworden op: 13 dec 2004, 21:33
Locatie: Zeeland

Re: gezellig

Bericht door yaco »

Saskia en Herman schreef:Dat ziet er gezellig uit!!! Heb je nog meer foto's? De achterdeuren vind ik heel interessant
Foto's heb ik sinds de digitale camera's volop maar ik weet nog geen goeie manier om ze op de site te zetten.
De achterdeuren zijn geen deuren maar raampjes.Voor de raampjes zitten nog de originele rolluiken, dus ook weer extra inbraakbestendig.Ze moeten nog worden voorzien van glas in lood ,misschien kom ik er dit jaar wel aan toe.
Groetjes Yaco.
608D brandweerbus.

Groetjes Yaco.
Unknown User

Re: gezellig

Bericht door Unknown User »

yaco schreef:Foto's heb ik sinds de digitale camera's volop maar ik weet nog geen goeie manier om ze op de site te zetten.
Misschien had je bij imageshack niet de juiste optie gebruikt?
Als je daar een foto upload, heb je meerdere code-opties die je kan gebruiken om een foto op een forum o.i.d. te zetten.
'k weet zo niet meer uit m'n hoofd welke het geschikst is.

Wat ik altijd doe is dan het image-shack-scherm met al die code's openhouden en internetexplorer (o.i.d.) nog een keer openen met het forum.
Dan een berichtje tikken en daar een code in knippen en plakken.
En dan op "voorbeeld" klikken, zodat je kunt zien hoe het er uit komt te zien.

En dan kan je natuurlijk kiezen voor klikken (wat ik voor je deed) of de foto direct in het bericht. Dat laatste is leuk, maar dan moeten het niet te grote foto's zijn, anders kan dat vervelend zijn voor de rest.

Als het niet blijkt te kloppen met 'voorbeeld' probeer ik een andere code of soms moet er wat gepield worden met haakjes of slashjes ofzo.
Dat is over het algemeen een kwestie van goed kijken en proberen.
Yaco schreef:.Ze moeten nog worden voorzien van glas in lood ,misschien kom ik er dit jaar wel aan toe.
Dat wordt vast prachtig!

En leuk dat jullie naar T.E.E.U. gaan.
Een specifieke site voor festivals weet ik niet. Balfolk's kun je in elk geval vinden op http://www.balfolk.nl (ik ga zaterdag naar A'dam).
En op http://www.folkforum.nl kun je ook veel info vinden.
'k ga trouwens ook naar Saint Chartier, maar daar ga ik met de trein heen :~)
Gebruikersavatar
yaco
Berichten: 111
Lid geworden op: 13 dec 2004, 21:33
Locatie: Zeeland

Bericht door yaco »

Computers voor dummies , is dat wat? Ik heb toch meer verstand van electrisie tijd en motor's en brommers en bussen enzo .Ik zal het nog eens opnieuw proberen.
Maar nu gaan we eerst met Jetske van 3,5 naar Lieshout[van de Bavaria's] naar een kindervoorstelling kijken van JDT Plankenkoorts.
groetjes Yaco.
608D brandweerbus.

Groetjes Yaco.
Unknown User

Bericht door Unknown User »

Het heeft even geduurd :oops: maar hier de foto's van Yaco's glas-in-lood-ramen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

'k vind het een superbus :~)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
yaco
Berichten: 111
Lid geworden op: 13 dec 2004, 21:33
Locatie: Zeeland

Bericht door yaco »

Ja leuk foto's van je eigen bus.
Ben aweer bezig met nieuwe plannen voor de verdere inrichting ,andere kastjes ,spiegel en geslepenglas raampjes en deurtjes.Zo kom ik de winter wel weer door.
Yaco.
608D brandweerbus.

Groetjes Yaco.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten