Hallo,
De ventilator van mijn L409 is stuk (hoogstwaarschijnlijk). En die wil ik repareren c.q. vervangen. Maar hoe krijg ik dat ding er uit? Voor zover ik kan zien en voelen zit het met een aantal boutjes vast waar ik niet bij kan zonder het hele dashbord uit elkaar te halen.
Is hier niet iets makkelijkers voor, want dat vind ik wel heel erg ingrijpend?
Alvast bedankt!
Ventilator eruit. Hoe?
-
-
Als mijn typekennis niet te kort schiet en het een Dusseldorfer is dan dacht ik dat je aan de bovenkant de 4 schroeven van het dashbord plaatje los moert maken, de slangen losnemen na het verwijderen van handschoenen kastje(klep losschroeven ,2boutjes, en dan de 5 parkers rondom de klep eruit en hele kastje uitnemen , denk aan losse scharnieren. Dashbord losnemen met de 4 schroeven event km kabel losnemen (banjonetsluiting) .
De bevestiching van de kachelunit met ventilator zit dacht ik onder de motorklep met 2 a 4 boutjes van onderaf (in dezelfde plaat als waar de waterslangen de kachel in gaan.
Ik doe dit uit het hooft, dus geen garantie voor de juistheid
Frank
De bevestiching van de kachelunit met ventilator zit dacht ik onder de motorklep met 2 a 4 boutjes van onderaf (in dezelfde plaat als waar de waterslangen de kachel in gaan.
Ik doe dit uit het hooft, dus geen garantie voor de juistheid
Frank