Hi again

Hier is er de mogelijkheid om jezelf voor te stellen en je bus dmv een plaatje te laten zien aan de andere bezoekers
Plaats reactie
bart

Hi again

Bericht door bart »

Even na volging van Jan vds

Ik ben weer terug mijn vorig account was Bart Keser,
Oorzaak had ik maar moeten betalen :oops:

Bart
janvds

Bericht door janvds »

hey Bart

WB je komt terug met mooie foto's, volgend jaar willen wij ook die kant op

jan vds
jan vds
Hobby 600 1986
bart

Bericht door bart »

Hi

Ik denk dat ik nu met de eer van iemand anders ga strijken.
Dat kan natuurlijk niet. ?

Hier kun je mijn laaste foto's zien.

http://www.dubbellucht.nl/forum/viewtopic.php?t=1247

Ben nu bezig aan het broberen om een afspraak te maken met de RDW.
Dat lukt nog niet zo goed. Eerste keer met een afspraak maken heb ik gebropeerd de RDW zo ver te krijgen dat ik direct met het importeren de bus naar 3500 ton kon zetten ( heb namelijk de benodigde papieren al van de RDW. Maar dit snappen ze dus niet, na een helelange email discusie met een uitleg dat ik toch echt over de goed papieren beschik hoorde ik niks meer. Oke dacht ik dan maar een nieuwe afspraak.

Ik via internet weer een afspraak proberen te maken met als datum Zo snel mogelijk. Krijg ik een email terug dat het dan slimmer is om naar de 8 to 12 uur sesies te gaan. Ik een mail terug dat ik daar dus niet naar toe mag met een vrachtwagen ( had ik ook al aangegeven bij de aanvraag voor de afspraak ). Krijg ik een mailje terug dat ik inderdaad niet naar de 8 to 12 uur sessies mag. Maar vervolgens dus nogsteeds geen afspraak. Ga het dan toch maar via de telefoon proberen want het duurt nu al veel te lang ? Als hij dan eindelijk geimporteerd is kan ik twee weken wachten op het kenteken en dat kenteken kan ik direct weer terug sturen naar de RDW met de documenten van MB om hem terug te keuren.

Ik wordt hier wel een beetje moe van. Nadenken kunnen ze bij de RDW denk ik niet er wordt gewoon gedaan wat er in de procedures staat. want anders had ik gewoon alles in een keer kunnen regelen. maar ik geeft de moed nog niet op .

Bart,
Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Admin »

Hoi Bart,

de bus naar 3500 ton kon zetten

Geen wonder dat dat even duurt. Ik denk ook dat je niet overal zult kunnen rijden, daar zijn de wegen niet op ontworpen.

Heavy traffic!
Ernst
bart

Bericht door bart »

Thja typo moet natuurlijk 3.5 ton of 3500 kg zijn :)

Bart
Plaats reactie