het spijt mij dat ik jullie moet lastigvallen met een vraag als deze maar kan het toch echt nergens vinden
1 lampje heeft het begeven ... bij het pompstation 2 lampjes gehaald, 24V 75/70w (H4) (andere hadden ze niet .. deze zijn ook voor vrachtwagens ... maar er zat 55/50w in .. kan dit kwaad? het wordt wel warmer dan het was Ik zie ook op de verpakking dat de nieuwe lampjes een temperatuur van tot 200 graden bereiken binnen 5 minuten
koplamp
- GerardM
- Contacteer:
Lampjes
Dan zaten er altijd al te kleine in; volgens de handleiding van de NL ambu
moeten er 24V 75/70 W H4 lampen in. En die zitten er bij mij ook in.
Tip: vervang gelijk zowel links als rechts, heb je mooi gelijk licht en
anders gaat die andere volgende week wel kapot 8)
Licht ze,
Gerard
moeten er 24V 75/70 W H4 lampen in. En die zitten er bij mij ook in.
Tip: vervang gelijk zowel links als rechts, heb je mooi gelijk licht en
anders gaat die andere volgende week wel kapot 8)
Licht ze,
Gerard

Mercedes-Benz 508D NL Ex-Ambu 1987 +++ Mercedes-Benz 280TE 1981 +++ Qualität ist kein Zufall +++
ok dan ... mooi .... hij wordt wel een tikkie warmer maar daar moet ie maar tegenkunnen ...
ja .. heb de andere nog niet vervangen, dacht, als de ene wegsmelt dan hoef ik maar een nieuwe koplamp te kopen ... overigens, die koplampen zijn niet met elkaar verbonden hoor, het is meer van, als de ene kapot is, zal de andere waarschijnlijk ook snel gaan maar ik wil wel sowiezo 2 koplampen met dezelfde sterkte natuurlijk
thanks!!
ja .. heb de andere nog niet vervangen, dacht, als de ene wegsmelt dan hoef ik maar een nieuwe koplamp te kopen ... overigens, die koplampen zijn niet met elkaar verbonden hoor, het is meer van, als de ene kapot is, zal de andere waarschijnlijk ook snel gaan maar ik wil wel sowiezo 2 koplampen met dezelfde sterkte natuurlijk
thanks!!