simpel een extra slaapplaats maken
- janvds
simpel een extra slaapplaats maken
vandaag heb ik een veldbed (campingbed)gekocht bij de gamma in de aanbieding voor 17,50 euro
deze past precies in de voorcabine, het frame met doek past precies tussen de deuren. met een paar aanpassingen creeer je snel een bed extra. leuke is je kunt hem helemaal opvouwen en erg licht
in de nieuwe folder van de gamma staan ze
dit is wel reclame, maarja voor die prijs mag het toch............hoop ik
jan vds
deze past precies in de voorcabine, het frame met doek past precies tussen de deuren. met een paar aanpassingen creeer je snel een bed extra. leuke is je kunt hem helemaal opvouwen en erg licht
in de nieuwe folder van de gamma staan ze
dit is wel reclame, maarja voor die prijs mag het toch............hoop ik
jan vds
jan vds
Hobby 600 1986
Hobby 600 1986
- L1
- Contacteer:
- janvds
tuurlijk Leen, alles goed met jullie?

maten bed br 72 -- lg 190--hg 43
de hoogte kun je zelf veranderen, lengte en breedte moeilijk
jan vds

maten bed br 72 -- lg 190--hg 43
de hoogte kun je zelf veranderen, lengte en breedte moeilijk
jan vds
Laatst gewijzigd door janvds op 11 jul 2006, 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
jan vds
Hobby 600 1986
Hobby 600 1986
- berriaaf
Jan
Dat is nu iets voor de kinderen alleen in de winter met dat enkele glas wat wij allemaal hebben zal het wel koud zijn
En weet je wat het is een goed idee voor onze hond die mag toch graag voor het glas liggen
Bertus
Dat is nu iets voor de kinderen alleen in de winter met dat enkele glas wat wij allemaal hebben zal het wel koud zijn
En weet je wat het is een goed idee voor onze hond die mag toch graag voor het glas liggen
Bertus
Wie schrijf fouten vindt mag ze houden
Weer of geen weer het is altijd camper weer.
Onze camper site,s : http://www.camper-freaks.nl , http://www.camper-freaks.eu
Weer of geen weer het is altijd camper weer.
Onze camper site,s : http://www.camper-freaks.nl , http://www.camper-freaks.eu
- janvds
hey Bertus,
man je zit al helemaal met je hoofd in de winter, eerst de diesel en nu het campingbed.
zoals je weet gaat onze dochter( 8 jaar) nog mee, en was het zat om elke keer haar bed om te bouwen. en nu houden we 2 zitplaatsen over kan ik s'morgens lekker in mijn uppie de krant lezen terwijl de rest nog ligt te snurken
jan vds
man je zit al helemaal met je hoofd in de winter, eerst de diesel en nu het campingbed.
zoals je weet gaat onze dochter( 8 jaar) nog mee, en was het zat om elke keer haar bed om te bouwen. en nu houden we 2 zitplaatsen over kan ik s'morgens lekker in mijn uppie de krant lezen terwijl de rest nog ligt te snurken

jan vds
jan vds
Hobby 600 1986
Hobby 600 1986
- janvds
hallo Michiel,
heb er ook overnagedacht ook met de hoogte, daarom heb ik de hoogte aan gepast.
ik heb ronde aluminium stangen (oude zonweringpijpen )door het doek geschoven en op de deuren een stang gemaakt van het veldbed.
eventueel kun je ze wegdraaien. en ook naast de deuren boven het stuur hetzelfde. zie de foto's
door deze constructie is het eenvoudig om op het veld bed tekomen
het gaat net over het stuur heen zie de foto's
het leuke is dat mijn dochter een eigen plekkie heeft, want aan de camperkant zit ook een gordijn

jan
heb er ook overnagedacht ook met de hoogte, daarom heb ik de hoogte aan gepast.
ik heb ronde aluminium stangen (oude zonweringpijpen )door het doek geschoven en op de deuren een stang gemaakt van het veldbed.
eventueel kun je ze wegdraaien. en ook naast de deuren boven het stuur hetzelfde. zie de foto's
door deze constructie is het eenvoudig om op het veld bed tekomen
het gaat net over het stuur heen zie de foto's
het leuke is dat mijn dochter een eigen plekkie heeft, want aan de camperkant zit ook een gordijn

jan
jan vds
Hobby 600 1986
Hobby 600 1986
-
DIt is mijn versie van het kabine bed. In z'n vorige leven was het bed een tuin hek. Nu deed het goed dienst als lattenbodem. We gaan er nog wel mee bezig. Het bed was te hoog, dat merkten we vooral toen het eerste lucht bed lek ging en we een ander lucht bed kochten die nog hoger was. Het bed gaat zakken tot net op het stuur. Voordeel is wel dat ik tot 1,2 meter breed kan gaan op die hoogte. De bodem heeft 2 schanieren en kan opgevouwen worden tegen de Dinette.
Wel heb ik er 2 balkjes onder als extra steun.
Evt kunnen jullie spieken op het najaarsweekend.

Wel heb ik er 2 balkjes onder als extra steun.
Evt kunnen jullie spieken op het najaarsweekend.