De nachtploeg groet u
-
- Contacteer:
- Leo
- Site Admin
- Admin
- Site Admin
- Contacteer:
Hallo dames en heren nachtbrakers,
Waar anders dan in deze thread kan ik dit bericht plaatsen? Het wordt afzien, zo'n nacht met onderbrekingen... Sterkte!
Ernst
Geachte Ernst W. Sittig,
In de nacht van maandag 28 op dinsdag 29 augustus 2006 tussen 01.00 en 04.00 AM zal WideXS netwerkonderhoud plegen in Hoofddorp.
Er wordt onder andere een nieuwe core-switch geïnstalleerd en een aantal racks zullen een nieuwe Gigabit-uplink naar deze core-switch krijgen.
Als klant moet u rekening houden met 2 maal een onderbreking van ongeveer 15 minuten.
Onze excuses voor eventueel ongemak.
Met vriendelijke groet,
WideXS Team
Waar anders dan in deze thread kan ik dit bericht plaatsen? Het wordt afzien, zo'n nacht met onderbrekingen... Sterkte!
Ernst
Geachte Ernst W. Sittig,
In de nacht van maandag 28 op dinsdag 29 augustus 2006 tussen 01.00 en 04.00 AM zal WideXS netwerkonderhoud plegen in Hoofddorp.
Er wordt onder andere een nieuwe core-switch geïnstalleerd en een aantal racks zullen een nieuwe Gigabit-uplink naar deze core-switch krijgen.
Als klant moet u rekening houden met 2 maal een onderbreking van ongeveer 15 minuten.
Onze excuses voor eventueel ongemak.
Met vriendelijke groet,
WideXS Team
- Leo
- Site Admin
- berriaaf
Hallo
Ben vandaag dan wel de eerste die een bericht schrijft maar zeker niet de laatste
Maar voor de mensen die werken moeten mijn dag zit erop wij gaan naar bed
Bertus
Ben vandaag dan wel de eerste die een bericht schrijft maar zeker niet de laatste
Maar voor de mensen die werken moeten mijn dag zit erop wij gaan naar bed
Bertus
Wie schrijf fouten vindt mag ze houden
Weer of geen weer het is altijd camper weer.
Onze camper site,s : http://www.camper-freaks.nl , http://www.camper-freaks.eu
- L1
- Contacteer:
Hee, eehh Leen, ik ben dus al 5 uur en 40 minuten aan het werk! Hoezo vergeten de pc uit te zetten? Er zijn ook mensen die 's nachts dit landje aan het draaien houden en Leo let dan altijd op het olie-peil en Ben schrijft alles op en ik? Ik doe het werk...... :shock:L1 schreef:Het zijn natuurlijk de geregistreerde leden die vergeten zijn hun laptop uit te zetten :D :D
Tis 07.40 en geeft in voorbeeld 06.06 aan :x
Leen(nog niet echt wakker)
-
- Leo
- Site Admin
Het is allemaal niet zo errug moeilijk hoor:
Om 03.30uur maak ik dat screenshot en ben vervolgens, door mijn trage verbinding, 13 minuten aan het klooien met dat *%$# imageshack om de afbeelding geplaatst te krijgen.
Daar de klok op het forum altijd een uur achterloopt wordt het hele zooitje dus geklokt op 02.43 forumtijd.
Daar hebben jullie allemaal geen last van met die supersnelle verbindingen..
Owww, en de nachtploeg werk óók overdags Frank..:P
Mvg, Leo.:D
Om 03.30uur maak ik dat screenshot en ben vervolgens, door mijn trage verbinding, 13 minuten aan het klooien met dat *%$# imageshack om de afbeelding geplaatst te krijgen.
Daar de klok op het forum altijd een uur achterloopt wordt het hele zooitje dus geklokt op 02.43 forumtijd.
Daar hebben jullie allemaal geen last van met die supersnelle verbindingen..

Owww, en de nachtploeg werk óók overdags Frank..:P
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
- L1
- Contacteer:
- Leo
- Site Admin
- Leo
- Site Admin
Nachtelijke groet uit Varik
Honderdduizenden pk's aan snellopers en een enkele hakkeplof bulderen in de bergvaart of doen kalmpies an vóór stroom.
Duwbakken, tankers, coasters, containerschepen en allesladers kruisen elkaar op de nevelende rivier, terwijl een door de bleke maan beschenen bussie godverlaten eenzaam tussen de kribben geparkeerd staat.
Kortom: Deze nachtploeg staat (met de verwarming decadent op 21 graden) bij Varik aan de Waal de nachtelijke scheepvaart te bekijken na een verdomd gezellig weekend bij Gerard en Suus. :D
Zó veel biologisch voer, gezelligheid & gesprekken moet ik ff verteren met een nachtelijke peinsblik over het water.. 8)
Duwbakken, tankers, coasters, containerschepen en allesladers kruisen elkaar op de nevelende rivier, terwijl een door de bleke maan beschenen bussie godverlaten eenzaam tussen de kribben geparkeerd staat.
Kortom: Deze nachtploeg staat (met de verwarming decadent op 21 graden) bij Varik aan de Waal de nachtelijke scheepvaart te bekijken na een verdomd gezellig weekend bij Gerard en Suus. :D
Zó veel biologisch voer, gezelligheid & gesprekken moet ik ff verteren met een nachtelijke peinsblik over het water.. 8)
- L1
- Contacteer:
Re: Nachtelijke groet uit Varik
Moeten we hier geen aparte thread voor beginnen. Iets met als kop: Nachtelijke overpeinzingen ener Dubbelluchter.Leo schreef:Honderdduizenden pk's aan snellopers en een enkele hakkeplof bulderen in de bergvaart of doen kalmpies an vóór stroom.
Het zou toch eeuwig zonde zijn deze literaire uitting voor andere te onthouden. :P
- Leo
- Site Admin
Re: Nachtelijke groet uit Varik
Grinnnn, zeikert.. :P :DL1 schreef:Moeten we hier geen aparte thread voor beginnen. Iets met als kop: Nachtelijke overpeinzingen ener Dubbelluchter.
Het zou toch eeuwig zonde zijn deze literaire uitting voor andere te onthouden. :P
Nou, schrikkelijk goed hoor, dat bio-gedoe..Gerard schreef:Je bent helemaal in een devote trance geloof ik, na zo'n biologisch weekend!
Heb al twee keer de emmer moeten legen..:mrgreen:
Gelukkig is er hier een patattent in de buurt, kunnen we weer ff lekker ongezond nassen..:P
- Leo
- Site Admin
Nah, maar weer eens op het forum met koele en tóch verwarmende techniek bezig geweest.
Daar is toch zeker niks op aan te merken L1?? :D
(hij verzint vast wel wat, heeft ie weer een hele daglichtperiode de tijd voor..:P)
Daar is toch zeker niks op aan te merken L1?? :D
(hij verzint vast wel wat, heeft ie weer een hele daglichtperiode de tijd voor..:P)
- L1
- Contacteer:
Plots komt in mij op de dichterlijke woorden van Toon Hermans. Dus ik hoef er geen dagdeel mee zoet te brengen.
Nacht of avond, middag of morgen,
Maak je om de tijd geen zorgen.
Kraaiepoten, grijze haren. *)
Laat je drijven op de jaren.
En heb lak aan de kalender.
Als je maar zeggen kunt: "Ik ben d'r".
Hesky den Leen
*) Glimmende schedel rijmt nu eenmaal niet :P :P

Nacht of avond, middag of morgen,
Maak je om de tijd geen zorgen.
Kraaiepoten, grijze haren. *)
Laat je drijven op de jaren.
En heb lak aan de kalender.
Als je maar zeggen kunt: "Ik ben d'r".
Hesky den Leen
*) Glimmende schedel rijmt nu eenmaal niet :P :P
- L1
- Contacteer:
- Admin
- Site Admin
- Contacteer:
- berriaaf
Het is dan wel niet meer midden in de nacht maar toch er is weinig te doen , waar zijn de nachtbrakers
Bertus
Bertus
Wie schrijf fouten vindt mag ze houden