Nou ben ik eens wat gaan zoeken over het laten herstellen en spuiten van de carrosserie van mijn 407D. Als nieuw lid ben ik flink wat info aan 't vergaren zodat ik weet wat ik allemaal kan verwachten bij deze leuke hobby, die uiteraard wel leuk moet blijven! Nou heb ik na het sturen van wat foto s de volgende mail terug gekregen.
QUOTE:
Goedemiddag Berend,
Sorry voor de late reactie, maar er zit iets fout met mn spamkiller en ik kreeg je mail nu net binnen thuis.
Kheb de foto's even bekeken ennn...................dat ziet er niet best uit. In principe zou alles aan de buitenkant gedemonteert moeten worden, buitenom alles stralen en daarna het plaatwerk herstellen. Dat is ook het grootste probleem. Ik nml. niet zien hoe het plaatwerk is onder de bestaande laklaag en kan dus ook niet inschatten hoeveel uren plaatwerk er nodig zijn.
Ik kan dus geen indicatie geven over de kosten, maar 10.000,= euro is niet genoeg, dat kan ik wel zien. :shock:
Met vriendelijke groet,
Peter
(Auto Nieboer in Foxhol)
Over leuk blijven gesproken!! ?

De bus heeft wel wat plekken (kleine) in de carrosserie, maar kunnen naar mijn leken inzicht best zonder de bus helemaal kaal te strippen worden aangepakt! Is het spuiten in saaie witte kleur dan zo duur?
Heeft er iemand een idee waar en bij wie?? Dan hoor ik uiteraard graag.
Groet, Berend