prijs koppeling hulp cilinder prijs
-
prijs koppeling hulp cilinder prijs
Hallo, vandaag bij de mercedesdealert geweest voor een revisie kitje voor de hulpcilinder van m'n om314 koppeling.
revisie kitje 15 euro ex btw ok goed plan.
complete cilinder 131 euro ex btw.
Nou dan probeer ik toch eerst ff'n dat kitje hoor :-)
Vond ut een best bedrag. Maar goed als het kitje niet wil dan toch maar die cilinder.
revisie kitje 15 euro ex btw ok goed plan.
complete cilinder 131 euro ex btw.
Nou dan probeer ik toch eerst ff'n dat kitje hoor :-)
Vond ut een best bedrag. Maar goed als het kitje niet wil dan toch maar die cilinder.
-
-
Natuurlijk is nu mijn hoofd koppelings cilinder ook lek :-(
zucht, eerst de werk cilinder en nu dit.
Waarschijnlijk van het 400 keer pompen om te ontluchten ofzo. Als ik nu koppel en dan de koppeling op laat komen hoor ik een zuigend geluid en zit er weer lucht in. Ook zit er olie onder het stofhoesje.
Nou ja nu maar weer naar de dealert.
zucht, eerst de werk cilinder en nu dit.
Waarschijnlijk van het 400 keer pompen om te ontluchten ofzo. Als ik nu koppel en dan de koppeling op laat komen hoor ik een zuigend geluid en zit er weer lucht in. Ook zit er olie onder het stofhoesje.
Nou ja nu maar weer naar de dealert.
-
-
Heb zojuist 2 cupjes gehaald, waren niet de precies de cupjes die ik nodig heb. Dwz niet het merk Fag maar een ander merk. Deze cupjes zijn terplaatse door de verkopen op maat gemaakt. De hoogte van het rubber aan de binnenkant was groter dan de hoogte van de binnenkant. er zat een soort schortje aan. Vakkundig heeft de beste man die afgesneden.
Vanavond maar even er op zetten.
Vanavond maar even er op zetten.
-
Wat een onmogelijk gepruts die koppelings cilinder zeg. Getver. uur bezig geweest en nog lucht er in. Op een gegeven moment dacht ik dat ik er was, even de motor starten. Is de accu leeg :-( getver. 4 weken niet rijden en veel met een lampje op de accu om de koppeling aan de gang te krijgen werkt dus niet.
Morgen maar weer verder.
Morgen maar weer verder.