Leo schreef: "Ik ben er klaar mee en zoek het maar lekker uit".
Leo.
beetje harde woorden? ik doe gewoon mijn best met die bus ... ik had ook niet verwacht dat er zoveel mis zou kunnen gaan met een 508 met 90.000 km op de teller, maar ik laat mij niet ontmoedigen hoor, en ik heb best al veel zelf gerepareerd, mede door jouw hulp
volgens mij vat je het allemaal een beetje te negatief op
ik snap ook niet wat ik nu verkeerd gezegd zou hebben dat je opeens zo tegen mij begint? ik sla je adviezen heus niet in de wind
ik wil best mijn hele bus aanpakken maar dan moet ik wel tijd hebben, en een goede plek ervoor ..en daarbij, ik ben nu al vaak het hele weekend aan mijn bus bezig maargoed, dat wist ik toen ik er aan begon ik wist ook toen dat ik nog een hoop moest leren..
maar ik heb dus tot nu toe best een hoop problemen met de bus gehad en over het algemeen ook zelf opgelost, waaronder de koppelingscilinders vervangen (zelf gedaan) en een kapotte bladveer (laten doen). ik weet dat de techniek niet super ingewikkeld is maar je moet het toch een keer gedaan hebben, dan praat het veel makkelijker
ik vind het wel jammer dat je iemand die minder weet dan zonodig publiekelijk een beetje te kakken moet zetten maargoed .. als ik je irriteer moet je gewoon maar niet reageren ofzo ... het is dus pertinent niet zo dat ik er niets aan wil doen en je adviezen bewust in de wind sla, jij kan dingen wel brengen alsof ze heel makkelijk zijn, maar ik moet daar echt allemaal de tijd voor nemen om het uit te zoeken en het mij eigen te maken