Frank.fjph schreef:Leo zal toch niet in het water gesprongen zijn met z'n brandende overall?? :( :o :P
Brrrrr, mij te koud dat water.. :shock:
Net weer terug uit de schuur, en vandaag slechts 1 tegenvaller en maar 1 keer in de brand gestaan. :)
Die tegenvallers beginnen een beetje gewoon te worden..
Vandaag bestond het uit een staand chassisbalkje wat achter de beplating verdween, maar wel helemaal verrot was.
Nou heb ik het geluk dat alle zijbeplating gepopt is, dus na een half uurtje boren kon ik het spul zo ver uitbuigen dat ik bij dat balkje kan.
Het slopen van de slechte gedeeltes is bij deze 303 nog het meeste werk.
Uitgezonderd de zijbeplating zit alles aan elkaar gelast.
Zo zit de bodemplaat met puntlassen aan de chassisbalkjes vast, die krengen zitten in de zijkant weer verborgen achter beplating, en alles zit in een waanzinnige laag kit.
Maar dan ook echt een waanzinnig dikke laag; op sommige plaatsen is het 3 cm dik..
Ik hak me dan ook het lazerus om die troep weg te krijgen, want als ik dat probeer weg te slijpen dan is de stofoverlast veel te groot.
Tjah, en al dat nieuwe ijzerwerk moet ook weer aan elkaar gelast worden, want het is een zelfdragende carosserie. :?
Al met al een lekker klusje voor de stille winteravonden. :P
Mvg, Leo.:D
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.