Deurstijl opgelost!

Plaatwerk, ramen, deuren, zonnekleppen en zo voorts
Plaats reactie
Dennis en Nancy

Deurstijl opgelost!

Bericht door Dennis en Nancy »

Er zat een scheurtje in de deurstijl bestuurderszijde. Ik wilde het even vasthechten met het MIG lasapparaat. Uiteraard even schuren en,...... :shock:

Plamuur, VEEL plamuur! Dat hadden ze mooi gedaan. Het was me niet eerder opgevallen.

De raamstijl heeft een een probleem gehad net als de dakgoot erboven. Waarschijnlijk komt zo ook het water in mijn deur. De oude eigenaar heeft er een stukje metaal ingelast en dat afgeplamuurd! Ziet er niet zo fris uit.

Ik zal een foto plaatsen morgen, als ik van de schrik bekomen ben,.. :wink:

Denk dat ik er een mooi stuk plaatwerk op ga lassen! De raamrubbers van het zijraampje heb ik toch al thuis liggen om te vervangen dus dat komt goed uit.

Groeten Dennis
Laatst gewijzigd door Dennis en Nancy op 19 mar 2007, 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Bert Steenhuis
Contacteer:

Deurstijl.

Bericht door Bert Steenhuis »

Hallo Dennis,

Je schreef: "De raamstijl heeft een een probleem gehad net als de dakgoot erboven"

Ik wll het even anders stellen : DE GOOT HEEFT EEN PROBLEEM, er komt lekwater via dat dakgootje naar binnen en daardoor heeft die raamstijf nu ook een probleem.

Stel je gerust dat heeft 80 % van onze bussen, lassen is de enige fatsoenlijke oplossing dan beb je het langst pleizier van, maar doe ook wat aan die gootjes daar zit echt het probleem.

Groeten Bert Steenhuis.
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn dan is het dat ook.

Onze WEB-LOG is weer bijgewert 31 mei 2008
http://mercedes508.web-log.nl/
Dennis en Nancy

De gootjes ondergaan een behandeling met peganox voor de roest en dan epoxy met glasvezelmatjes. Ik ben me er terdegen van bewust dat dit een tijdelijke oplossing is.

We hebben op dit moment niet de tijd om een en ander grondiger aan te pakken. Mijn laskwaliteiten worden met elk projectje beter maar ik blijf een beginner. Voor ik de dakgoten kan lassen moet het interieur eruit i.v.m. het brandgevaar (houten raamwerk en glaswol) We willen als de epoxy het niet houd later eens het interieur eruithalen en of een ander dak plaatsen of dit repareren. Wanneer dat zal zijn zal afhangen van de epoxy.

De raamstijl is goed te lassen, hier heb ik alle vertrouwen in. De vorige reparatie was stevig alleen verdiend het geen schoonheidsprijs. Eens kijken of ik het beter kan. :lol:

Groeten Dennis
Dennis en Nancy

Afbeelding

Afbeelding

Het moet nog worden afgeschilderd maar het ziet er goed uit.

Dennis
Rene

Bericht door Rene »

Dat dacht ik ook!! En dat noemt zich beginner :?
Rij nooit harder dan dat je beschermengel kan vlieggen!!
Plaats reactie