Er zat wat kit in de dakgootjes. Eenmaal aan het pulken zag ik een klein gaatje. Uiteraard even het plamuurmes erbij genomen en toen werd het met de minuut slechter.
Resultaat? Enkele doorgeroeste stukken net boven de dakgootjes en net onder het verhoogd dak (zelfbouw). op plaatsen is het zo'n 20cm lang.
Het was zeer creatief afgekit!
Ik heb uiteraard ook de zoekfunctie gebruikt en al enkele goede tips gelezen. Varierend van popnagelen tot carrosserienaden kit.
Bekwaam met lassen ben ik nog niet en de locatie van de plekken is moeilijk lassen of popnagelen. Ik denk dat ik het met de juiste epoxy wel even goed krijg voor nu. Dat het een tijdelijke oplossing is dat weet ik. Maar het geeft nu even ruimte. Dan zien we over een jaar (of een paar jaar) wel verder. Ik weet dat de Epoxy geen lekker c.q. fris goedje is!
Zo'n kunstof hoog dak heb ik even naar gekeken maar ik weet niet of ik dat mooi vind. (€1800-€2200 incl montage).

Zal in Otterlo eens kijken of er een camper staat met zo'n dak. Wellicht iets voor over een paar jaar als ik het niet meer opgelost krijg.
Prioriteit nu is zorgen dat ze waterdicht is en we ermee op vakantie kunnen. Eerst Otterlo en 4 weken later Kroatie.
Zal morgen even een foto plaatsen voor de digitale ramptoeristen,.... :twisted:
Mocht iemand een gouden tip hebben, Graag!
Dennis