Weer een nieuwe uitdaging
- De Rooie Reus
- Berichten: 906
- Lid geworden op: 04 dec 2004, 14:22
Buskeuring
Gefeliciteerd Leo, mooi door de mannen van de RDW heen. Maar ik denk dat de meesten van ons niet anders verwacht hadden dat je bus in 1x goedgekeurd zou worden.
Reis ze,
Martin
Reis ze,
Martin
- Leo
- Site Admin
- Berichten: 4153
- Lid geworden op: 08 okt 2005, 07:58
- Locatie: Oost Drenthe
Re: Buskeuring
:shock: :shock: :shock:De Rooie Reus schreef:Gefeliciteerd Leo, mooi door de mannen van de RDW heen. Maar ik denk dat de meesten van ons niet anders verwacht hadden dat je bus in 1x goedgekeurd zou worden.
Jah hee, ho ff..
Ik was daar anders helemaal niet zo zeker van hoor.
Vooral omdat ik veel meer rottigheid was tegengekomen dan de APKvoorkeuring ooit aan het licht gebracht had.
En je weet maar nooit of je iets over het hoofd gezien hebt, het is per slot van rekening mijn vak niet.. :oops:
Maar ik denk wel dat ik al mijn volgende keuringen bij de RDW laat doen.
Dan weet je tenminste dat je een goeie auto onder je kont hebt, en je leert nog eens wat van die mannen.
Want ze zijn daar in Heerenveen absoluut niet te beroerd om iets uit te leggen, heb zelfs een hele stapel kopietjes met wettelijke voorschriften van ze gekregen enzo.
Je zou ze bijna in de bedrijvenlijst zetten..:P
~~~~
@Jan: Het is idd wel weer ff wennen met die pk's.
Als ik het gaspedaal helemaal intrap begint er een meter of 7 achter me iets te grommen alsof ik een gasfles opendraai.:P
Ok, de eerste de beste lelijke eend trekt me er ws uit, maar vergeleken met die manke ezeltjes van m'n 616 loopt het lekker weg. :)
~~~
@Kees: Toos heeft alweer een plekkie uitgezocht: Op de voorste dinette-bank.
Lekker met haar rug tegen het voorschot; kan ze tenminste blijven slapen als die rotbaas weer eens hard remt..

Zal die F40 nog een keertje moeten oppoetsen voor de verkoop. :?
Want hij kan er eigenlijk wel uit, een klein autootje erbij is gemakkelijker en de havendienst heeft dan niet zo veel te zeuren.
Want het lijkt hier nu wel een minicamping..:P
~~~~
Vanmiddag ff ritje Afsluitdijk gereden en daar kwam een nadeel aan het licht:
Er zwaait geen Bussie meer naar me!!!

Ben er twee tegengekomen, het enige wat ze doen is stom kijken naar die blije idioot die daar zit te zwaaien..
Zal de volgende keer eens flink in de luchthoorn gaan hangen, misschien dat ze dan van schrik hun jatten opsteken.. :twisted:
Mvg, Leo.:D
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
-
- Berichten: 2227
- Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:00
- Locatie: 's-Hertogenbosch
- Sylvia
- Berichten: 144
- Lid geworden op: 04 dec 2004, 21:47
- Locatie: Großenkneten
- Contacteer:
Hee Leo,
Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar je groooote bus en kom hem (haar?) graag even bekijken in Otterlo.
Je schreef:
Vanmiddag ff ritje Afsluitdijk gereden en daar kwam een nadeel aan het licht:
Er zwaait geen Bussie meer naar me!!!
Ben er twee tegengekomen, het enige wat ze doen is stom kijken naar die blije idioot die daar zit te zwaaien..
Dat komt ons bekend voor. Wij zijn van zo'n leipe Duitse farmaceutische handelaar en bij ons zwaait ook niemand terug. Behalve Marjon en Jan Jaap van Veen dan, want die kwamen we een keer onderweg tegen op een parkeerplaats. En Anton natuurlijk, die we in Duitsland hebben ontmoet.
Groetjes, ook aan R & T, Sylvia
Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar je groooote bus en kom hem (haar?) graag even bekijken in Otterlo.
Je schreef:
Vanmiddag ff ritje Afsluitdijk gereden en daar kwam een nadeel aan het licht:
Er zwaait geen Bussie meer naar me!!!
Ben er twee tegengekomen, het enige wat ze doen is stom kijken naar die blije idioot die daar zit te zwaaien..
Dat komt ons bekend voor. Wij zijn van zo'n leipe Duitse farmaceutische handelaar en bij ons zwaait ook niemand terug. Behalve Marjon en Jan Jaap van Veen dan, want die kwamen we een keer onderweg tegen op een parkeerplaats. En Anton natuurlijk, die we in Duitsland hebben ontmoet.
Groetjes, ook aan R & T, Sylvia
groetjes, Sylvia
- Jeroen_Hanomaf
- Berichten: 1646
- Lid geworden op: 07 dec 2004, 21:16
- Locatie: Het mooie West Friesland
- Contacteer:
- winand
- Berichten: 1300
- Lid geworden op: 02 sep 2006, 17:27
- Locatie: Eindhoven
Sjezus, een heeele mooie bus joh :shock:
(Raar dat ik dit topic nu pas lees, maargoed, ben wel weer op de hoogte..)
Zag laatst ook een touringcar op marktplaats waarvan de (orginele) achterkant in zijn geheel hydraulisch omhoog kon klappen zoals bij een gewone achterklep van een auto. Dat leek me wel iets!
Je kon gewoon een auto naar binnenrijden (was voor crossen gebruikt). Maar ook als camper, stel je voor, achterkantje open en lekker half buiten zitten. Heb je meteen een luifel..
Er zijn echter een paar redened waarom ik nog geen touringcar heb:
- Geldgebrek
- Gebrek aan groot rijbewijs (ook mijn vriendin heeft er geen)
- De achterkant moet open kunnen
- Plaatsgebrek (heb niet eens een gewone garage
)
- Gebrek aan technische kennis en en sleutelervaring (wordt aan gewerkt)
je ziet, nog even oefenen met mij Hanomag, en wie weet in de toekomst..
Ben nog jong
.. Koop ik die van jouw toch over 8)
Wat verbruikt zo'n joekel van een motor nou? (diesel dan he)
Kortom, succes en veel plezier met je aanwinst!
Oh, en mocht je een meubelmaker zoeken. Via die handige site van mij 8) vind ik er 5 als ik in de beroepenlijst zoek:
-arjenveldman,
-bauke smit
-Ben
-lodewijk
-Michael Kroese
Doe er je voordeel mee.. Genoeg prijsconcurentie lijkt me
(Raar dat ik dit topic nu pas lees, maargoed, ben wel weer op de hoogte..)
Zag laatst ook een touringcar op marktplaats waarvan de (orginele) achterkant in zijn geheel hydraulisch omhoog kon klappen zoals bij een gewone achterklep van een auto. Dat leek me wel iets!
Je kon gewoon een auto naar binnenrijden (was voor crossen gebruikt). Maar ook als camper, stel je voor, achterkantje open en lekker half buiten zitten. Heb je meteen een luifel..
Er zijn echter een paar redened waarom ik nog geen touringcar heb:
- Geldgebrek
- Gebrek aan groot rijbewijs (ook mijn vriendin heeft er geen)
- De achterkant moet open kunnen
- Plaatsgebrek (heb niet eens een gewone garage

- Gebrek aan technische kennis en en sleutelervaring (wordt aan gewerkt)
je ziet, nog even oefenen met mij Hanomag, en wie weet in de toekomst..
Ben nog jong

Wat verbruikt zo'n joekel van een motor nou? (diesel dan he)
Kortom, succes en veel plezier met je aanwinst!
Oh, en mocht je een meubelmaker zoeken. Via die handige site van mij 8) vind ik er 5 als ik in de beroepenlijst zoek:
-arjenveldman,
-bauke smit
-Ben
-lodewijk
-Michael Kroese
Doe er je voordeel mee.. Genoeg prijsconcurentie lijkt me

:: Mercedes L508DG 1981 :: MB busjes T-shirts & truien webshop
- Leo
- Site Admin
- Berichten: 4153
- Lid geworden op: 08 okt 2005, 07:58
- Locatie: Oost Drenthe
@ Jeroen:
Ik toeter wel ff van te voren; kun je de zonnebril opzetten vanwege het gifgroene kleurtje wat je voorbij komt razen..:P
@Winand:
De motor ligt hier achterin, dus weinig kans op een garage met openklapperende deuren enzo.
Dat rijbewijs is Resi al aan het halen, :)
Het verbruik weet ik nog niet precies, want zo veel heb ik nog niet gereden en ik moet 'm nog ff goed afstellen.
Maar tot nu toe schat ik 'm in op een goeie 1 : 5.
Valt dus eigenlijk wel mee als je het vergelijkt met het gemiddeld verbruik van de bussies.:)
Op de lange afstanden denk ik de 1 : 6 wel te kunnen halen.
Altijd nog goedkoper dan de boot, want die loopt 2 : 1.
~~~~~
Morgen ga ik er verse voorbanden opzetten.
Het worden toch maar geen Michelins, want dik 1200 euri voor 2 bandjes vind ik zelfs te gek.
Het worden dus Toyo's, een japans merk. Het type is al zo'n 10 jaar op de markt en er rijden hier in de buurt heel wat vrachtwagens op in de rondte.
Als ze het een ton uithouden hoor je mij niet klagen, want het scheelt me wel de helft van de prijs vergeleken bij een Michelin.
En voor dat geld kan ik mooi naar de Spaanse grens tuffen..:P
Wel weer wat geleerd bij de bandenboer: Als er iets in de band gekerft staat, is het een afgekeurd geval wat weer op 1 of andere duistere manier in de handel gebracht is.
Mijn wapperende linker voorband is idd gemerkt op die manier.
Dus zie je een goedkoop bandje in de aanbieding die gemerkt is: Niet doen, want er is iets fout mee.
Vandaag nog een meevallertje. :D
Nadat ik een emmer zand van de versnellingsbak gehaald had, kwam de koppelingscilinder tevoorschijn.
Nou zit daar en indicator op die aangeeft hoe ver je koppelingsplaat versleten is.
Laat dat ding nou helemaal in de "nieuw"stand staan.. :D
Weer een zorg minder.
Mvg, Leo.:D
Ik toeter wel ff van te voren; kun je de zonnebril opzetten vanwege het gifgroene kleurtje wat je voorbij komt razen..:P
@Winand:
De motor ligt hier achterin, dus weinig kans op een garage met openklapperende deuren enzo.
Dat rijbewijs is Resi al aan het halen, :)
Het verbruik weet ik nog niet precies, want zo veel heb ik nog niet gereden en ik moet 'm nog ff goed afstellen.
Maar tot nu toe schat ik 'm in op een goeie 1 : 5.
Valt dus eigenlijk wel mee als je het vergelijkt met het gemiddeld verbruik van de bussies.:)
Op de lange afstanden denk ik de 1 : 6 wel te kunnen halen.
Altijd nog goedkoper dan de boot, want die loopt 2 : 1.
~~~~~
Morgen ga ik er verse voorbanden opzetten.
Het worden toch maar geen Michelins, want dik 1200 euri voor 2 bandjes vind ik zelfs te gek.
Het worden dus Toyo's, een japans merk. Het type is al zo'n 10 jaar op de markt en er rijden hier in de buurt heel wat vrachtwagens op in de rondte.
Als ze het een ton uithouden hoor je mij niet klagen, want het scheelt me wel de helft van de prijs vergeleken bij een Michelin.
En voor dat geld kan ik mooi naar de Spaanse grens tuffen..:P
Wel weer wat geleerd bij de bandenboer: Als er iets in de band gekerft staat, is het een afgekeurd geval wat weer op 1 of andere duistere manier in de handel gebracht is.
Mijn wapperende linker voorband is idd gemerkt op die manier.
Dus zie je een goedkoop bandje in de aanbieding die gemerkt is: Niet doen, want er is iets fout mee.
Vandaag nog een meevallertje. :D
Nadat ik een emmer zand van de versnellingsbak gehaald had, kwam de koppelingscilinder tevoorschijn.
Nou zit daar en indicator op die aangeeft hoe ver je koppelingsplaat versleten is.
Laat dat ding nou helemaal in de "nieuw"stand staan.. :D
Weer een zorg minder.
Mvg, Leo.:D
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
-
- Berichten: 2227
- Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:00
- Locatie: 's-Hertogenbosch
- Leo
- Site Admin
- Berichten: 4153
- Lid geworden op: 08 okt 2005, 07:58
- Locatie: Oost Drenthe
Ik spoor niet..
Vorige week woensdag had ik er nieuwe voorbanden onder laten zetten.
Scheelde aardig in het weggedrag, maar toch bleef het stuur schudden.
En het beroerde was, dat schudden werd steeds erger, zodat ik het vermoeden kreeg dat ik mijn splinternieuwe banden vierkant aan het rijden was..
Zondag dus maar weer eens onder Tranquillo gekropen om te kijken hoe zijn sporing was, en dat was nie best!
De wielen stonden 7mm naar buiten gericht, voor de kenners: Naspoor.
Zullen diezelfde kenners zeggen: "ff draaien aan de spoorstang en klaar ben je" .
Jah, dat dacht ik dus ook..
Maar welk geweld ik ook toepaste, er was geen beweging in dat rotding te krijgen.
En laat ik jullie vertellen dat ik een specialist ben in mechanisch geweld, maar 4 uur & een kromme moordenaar later zat het ding nog steeds muurvast.
Dan op maandag de garage maar ff opzoeken, want als zo'n ding op een brug staat kun je tenminste fatsoenlijk kracht zetten.
Edoch, na een half uur zweetdruppels van de garagist bewoog het kreng nog geen micron.
Dat werd dus een afspraak maken waarbij de garagist fijntjes vermeldde dat hij alvast een uur of 3 nodig zou hebben met 2 man, en schade aan de stuurkogels niet kon uitsluiten.
De euro's dwarrelden alweer voor mijn ogen.
Logisch dat mijn dag alvast verpest was.
Lig ik vanavond op bed te bedenken dat ik alles aan boord ook loskrijg.
Dan moet zo'n stangetje toch ook lukken?
Dus m'n nest weer uit, overall en schijnwerpers aan en met frisse strijdlust begonnen.
Voorwiel eraf, meteen de remtrommel ff opgezuiverd, en toen moest die kogel los.
Ik had namelijk bedacht dat je om 1 kant van de spoorstang los te krijgen maar de halve kracht nodig had.
Maarreh, ik had wel ff buiten de stuurkogel gerekend.
Niet los te schieten dat ding!!
M'n grootste poelietrekker er op, de klauwen van die poelietrekker weer bij elkaar drukken met een bankschoef, metertje pijp er op, hamerslagen..
Dit alles tegelijk en nog niet losgaan... :shock:
Dan de snijbrander er maar op.
Maar er zit natuurlijk wel een rubbertje op die kogel..
Stukkie blik geknipt om dat rubbertje te beschermen, brander er op gezet, smelt dat verdomde blikkie als sneeuw voor de zon.. :?
Beter denkwerk werd nu een vereiste.
Ergens uit de achterste kwabben van mijn brein kwam de herinnering van een rolletje asbest..(grinn, goed spulletje hoor..:P)
Na een half uurtje zoeken en graven: Yesss, hebbes dat spul!
Mooi modelletje geknipt en stoken meneer de commissaris..
Vliegt dat asbest in de fik!!..:shock:
Dat had natuurlijk 30 jaar lang lekker de oliedampen van de machinekamer liggen opzuigen en was derhalve brandbaarder dan zuivere gasolie..
Moordzuchtige krachttermen werden de kraakheldere nacht ingezonden..
Termen die je zelden op een doordeweekse dag hoort, en dan nog alleen bij speciale gelegenheden.
Asbest er afgerukt; kwaad; grote hamer; een AllesOfNiksKlap en...POK!.... Los. :D
Na wederom een half uur achteruitbidden kreeg ik de ene kant van de spoorstang gangbaar, en drie kwartier verder zweten ook de andere kant.
Het hele zooitje weer in elkaar gezet, lig ik net het spul te meten en sporen, stopt er een politiewagen..
Hebbikweer... :?
Ik hoor 2 deuren open en dicht gaan en vraag dus meteen of ze me soms komen helpen?
Krijg ik als antwoord:"Wat dacht je zelf?"
Er verschijnt een hoofd onder m'n bus die vriendelijk vraagt of het een beetje lukt.
Lang verhaal kort maken; de man was dus een DbbL'er met een ex-MEbus. Hoe klein is de wereld soms toch ook.
Het kostte me drie kwartier, maar het was wel gezellig op die nachtelijke kade. :)
Resumerend: Om 0500uur stond Tranquillo netjes uitgespoord op zijn wieltjes en had dat stomme stuk ijzer het weer niet gewonnen.:P
Tranquillo spoort nu redelijk.
Dat kun je van z'n baas nog altijd niet zeggen.. 8)
Mvg, Leo.:D
Scheelde aardig in het weggedrag, maar toch bleef het stuur schudden.
En het beroerde was, dat schudden werd steeds erger, zodat ik het vermoeden kreeg dat ik mijn splinternieuwe banden vierkant aan het rijden was..

Zondag dus maar weer eens onder Tranquillo gekropen om te kijken hoe zijn sporing was, en dat was nie best!
De wielen stonden 7mm naar buiten gericht, voor de kenners: Naspoor.
Zullen diezelfde kenners zeggen: "ff draaien aan de spoorstang en klaar ben je" .
Jah, dat dacht ik dus ook..

Maar welk geweld ik ook toepaste, er was geen beweging in dat rotding te krijgen.
En laat ik jullie vertellen dat ik een specialist ben in mechanisch geweld, maar 4 uur & een kromme moordenaar later zat het ding nog steeds muurvast.

Dan op maandag de garage maar ff opzoeken, want als zo'n ding op een brug staat kun je tenminste fatsoenlijk kracht zetten.
Edoch, na een half uur zweetdruppels van de garagist bewoog het kreng nog geen micron.
Dat werd dus een afspraak maken waarbij de garagist fijntjes vermeldde dat hij alvast een uur of 3 nodig zou hebben met 2 man, en schade aan de stuurkogels niet kon uitsluiten.
De euro's dwarrelden alweer voor mijn ogen.
Logisch dat mijn dag alvast verpest was.
Lig ik vanavond op bed te bedenken dat ik alles aan boord ook loskrijg.
Dan moet zo'n stangetje toch ook lukken?
Dus m'n nest weer uit, overall en schijnwerpers aan en met frisse strijdlust begonnen.
Voorwiel eraf, meteen de remtrommel ff opgezuiverd, en toen moest die kogel los.
Ik had namelijk bedacht dat je om 1 kant van de spoorstang los te krijgen maar de halve kracht nodig had.
Maarreh, ik had wel ff buiten de stuurkogel gerekend.
Niet los te schieten dat ding!!

M'n grootste poelietrekker er op, de klauwen van die poelietrekker weer bij elkaar drukken met een bankschoef, metertje pijp er op, hamerslagen..
Dit alles tegelijk en nog niet losgaan... :shock:
Dan de snijbrander er maar op.
Maar er zit natuurlijk wel een rubbertje op die kogel..
Stukkie blik geknipt om dat rubbertje te beschermen, brander er op gezet, smelt dat verdomde blikkie als sneeuw voor de zon.. :?
Beter denkwerk werd nu een vereiste.
Ergens uit de achterste kwabben van mijn brein kwam de herinnering van een rolletje asbest..(grinn, goed spulletje hoor..:P)
Na een half uurtje zoeken en graven: Yesss, hebbes dat spul!
Mooi modelletje geknipt en stoken meneer de commissaris..
Vliegt dat asbest in de fik!!..:shock:
Dat had natuurlijk 30 jaar lang lekker de oliedampen van de machinekamer liggen opzuigen en was derhalve brandbaarder dan zuivere gasolie..
Moordzuchtige krachttermen werden de kraakheldere nacht ingezonden..
Termen die je zelden op een doordeweekse dag hoort, en dan nog alleen bij speciale gelegenheden.
Asbest er afgerukt; kwaad; grote hamer; een AllesOfNiksKlap en...POK!.... Los. :D
Na wederom een half uur achteruitbidden kreeg ik de ene kant van de spoorstang gangbaar, en drie kwartier verder zweten ook de andere kant.
Het hele zooitje weer in elkaar gezet, lig ik net het spul te meten en sporen, stopt er een politiewagen..
Hebbikweer... :?
Ik hoor 2 deuren open en dicht gaan en vraag dus meteen of ze me soms komen helpen?
Krijg ik als antwoord:"Wat dacht je zelf?"
Er verschijnt een hoofd onder m'n bus die vriendelijk vraagt of het een beetje lukt.
Lang verhaal kort maken; de man was dus een DbbL'er met een ex-MEbus. Hoe klein is de wereld soms toch ook.
Het kostte me drie kwartier, maar het was wel gezellig op die nachtelijke kade. :)
Resumerend: Om 0500uur stond Tranquillo netjes uitgespoord op zijn wieltjes en had dat stomme stuk ijzer het weer niet gewonnen.:P
Tranquillo spoort nu redelijk.
Dat kun je van z'n baas nog altijd niet zeggen.. 8)
Mvg, Leo.:D
Laatst gewijzigd door Leo op 13 mar 2007, 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
-
- Berichten: 2227
- Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:00
- Locatie: 's-Hertogenbosch
- melhof
- Berichten: 359
- Lid geworden op: 27 jun 2006, 19:41
- Locatie: Zuid Spanje
Jeemig wat een verhaal.
En als twee de dan: HELEMAAL gefeliciteerd met je mooie bus Leo!
Ben alleen een beetje laat geloof ik... :oops:
ofwel ik moet eens wat vaker op het forum rondzwerven...
maarja, mijn vriendin vond al dat ik de afgelopen tijd te veel achter de laptop zat...
De macht der krachten, meestal moet ik me erg inhouden in dat soort gevallen. De verleiding om steeds brutere kracht te gaan gebruiken is groot en vaak het risico de boel te mollen eveneens.
Maar inderdaad: neerleggen, overdenken en opnieuw proberen is meestal de beste oplossing.
De aanhouder wint en eerlijk duurt het langs.
Succes met de overige vastzittende moeren en delen.
Melchior



Ben alleen een beetje laat geloof ik... :oops:
ofwel ik moet eens wat vaker op het forum rondzwerven...
maarja, mijn vriendin vond al dat ik de afgelopen tijd te veel achter de laptop zat...
De macht der krachten, meestal moet ik me erg inhouden in dat soort gevallen. De verleiding om steeds brutere kracht te gaan gebruiken is groot en vaak het risico de boel te mollen eveneens.
Maar inderdaad: neerleggen, overdenken en opnieuw proberen is meestal de beste oplossing.
De aanhouder wint en eerlijk duurt het langs.

Succes met de overige vastzittende moeren en delen.
Melchior
- Leo
- Site Admin
- Berichten: 4153
- Lid geworden op: 08 okt 2005, 07:58
- Locatie: Oost Drenthe
Passed the point of no return
Hebbikweer..
Gisteren een aspirant-koper na 5 uur ouwehoeren van boord getrapt omdat ie de boot toch niet wilde vanwege de hoge dieselprijzen..
Komt ie vanavond terug met een heel mooi bod. :shock:
Oftewel: De boot is verkocht en we kunnen dit najaar definitief zeer langdurig op reis met het groene monstertje. :D :D :D
Wat kan het leven soms mooi zijn.
Mvg, Leo.:D
Gisteren een aspirant-koper na 5 uur ouwehoeren van boord getrapt omdat ie de boot toch niet wilde vanwege de hoge dieselprijzen..

Komt ie vanavond terug met een heel mooi bod. :shock:
Oftewel: De boot is verkocht en we kunnen dit najaar definitief zeer langdurig op reis met het groene monstertje. :D :D :D
Wat kan het leven soms mooi zijn.
Mvg, Leo.:D
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
- GerardM
- Berichten: 778
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 22:55
- Locatie: Maastricht
- Contacteer:
Re: Passed the point of no return
Proficiat en Proost :D :D !Leo schreef:
Oftewel: De boot is verkocht en we kunnen dit najaar definitief zeer langdurig op reis met het groene monstertje. :D :D :D
Groet,
Gerard
- GerardM
- Berichten: 778
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 22:55
- Locatie: Maastricht
- Contacteer:
-
- Berichten: 2227
- Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:00
- Locatie: 's-Hertogenbosch
- Herman508
- Berichten: 126
- Lid geworden op: 18 apr 2005, 22:10
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
- Leo
- Site Admin
- Berichten: 4153
- Lid geworden op: 08 okt 2005, 07:58
- Locatie: Oost Drenthe
Hartelijk dank allemaal.:D
De oplevering is eind Juni, dus voor die tijd moet ik m'n Malle Pietjes Magazijn leeg hebben want ik wil niks meer in Nederland achterlaten.
Dat zal nog wel een beste klus worden, maar gelukkig heb ik een hydrolische kraan om alles uit dat ruim te takelen.
Maar zo'n "garage-sale" is misschien wel een idee.. Hoef ik het er alvast niet zelf uit te sjouwen..:P
Iemand interesse in ca.200 liter verf, relays, een tonnetje of wat gereedschap, roestvrijstaal, cv-ketelbrander, hydropack, hydromotoren en vertragingen, een aluminium sloep van 6,5 meter, buitenboordmotoren, lasapparaat 150Amp, rvs electrodes, een fitnesapparaat, pompen, elecmotoren, dieptemeters, radar, ep-3 vet, 160 liter W40 smeerlolie, brandblussers, touwwerk, snijbranders, noodzender 2182 khz, benzinetanks voor buitenboordmotoren, luchtslang, scheepslantaarns, rvs 1000W halogeenlampen, gasontladingslampen, wasmachine,laadapparaten, 220V dynamo 6kva, brandstofseperator, steekwagen, brandstoffilterelementen div maten, dynamo's 12&24 volt, linker en rechter voorscherm voor een bussie(nieuw), 27mc bakkies, staandwand visnet, hele grote pijpensnijder, (pijpen)draadsnijset voor gasdraad, viool, 12 & 6 snarige gitaren, basgitaren, enorme platencollectie 33 toeren, fitwerk, manometers, reduceerventielen, afperspompen voor verstuivers, 2 bankslijpmachines, professionele klopboor, alarmbellen, 220V ventilatoren, grote partij schakelaars, enorme lading V-snaren, petroleum vergaslamp, grote en kleine koperen scheepsbel, 2 grote comp-monitors (bijna nieuw), waterstofzuiger, duikset met persluchtfles, heel groot lenzen-zwaailicht 24V, DvD recorder 80 gig (nieuw), lading viskisten, enorm uitgebreide scheeps-apotheek, compressor 30 bar, verschrikkelijk veel boeken (ook technische), electronicacomponenten enz enz enz.
Op de draaibank, kolomboormachine en 1 nieuw lasapparaat staat al een optie. :)
Dit was ff vlug uit mn hoofd..
Maar er ligt nog veeeeeel meer spul.
U vraagt, wij zoeken.
Toch maar eens een verkoop/weggeef-meeting organiseren denk. :P
Mvg, Leo.:D
De oplevering is eind Juni, dus voor die tijd moet ik m'n Malle Pietjes Magazijn leeg hebben want ik wil niks meer in Nederland achterlaten.
Dat zal nog wel een beste klus worden, maar gelukkig heb ik een hydrolische kraan om alles uit dat ruim te takelen.
Maar zo'n "garage-sale" is misschien wel een idee.. Hoef ik het er alvast niet zelf uit te sjouwen..:P
Iemand interesse in ca.200 liter verf, relays, een tonnetje of wat gereedschap, roestvrijstaal, cv-ketelbrander, hydropack, hydromotoren en vertragingen, een aluminium sloep van 6,5 meter, buitenboordmotoren, lasapparaat 150Amp, rvs electrodes, een fitnesapparaat, pompen, elecmotoren, dieptemeters, radar, ep-3 vet, 160 liter W40 smeerlolie, brandblussers, touwwerk, snijbranders, noodzender 2182 khz, benzinetanks voor buitenboordmotoren, luchtslang, scheepslantaarns, rvs 1000W halogeenlampen, gasontladingslampen, wasmachine,laadapparaten, 220V dynamo 6kva, brandstofseperator, steekwagen, brandstoffilterelementen div maten, dynamo's 12&24 volt, linker en rechter voorscherm voor een bussie(nieuw), 27mc bakkies, staandwand visnet, hele grote pijpensnijder, (pijpen)draadsnijset voor gasdraad, viool, 12 & 6 snarige gitaren, basgitaren, enorme platencollectie 33 toeren, fitwerk, manometers, reduceerventielen, afperspompen voor verstuivers, 2 bankslijpmachines, professionele klopboor, alarmbellen, 220V ventilatoren, grote partij schakelaars, enorme lading V-snaren, petroleum vergaslamp, grote en kleine koperen scheepsbel, 2 grote comp-monitors (bijna nieuw), waterstofzuiger, duikset met persluchtfles, heel groot lenzen-zwaailicht 24V, DvD recorder 80 gig (nieuw), lading viskisten, enorm uitgebreide scheeps-apotheek, compressor 30 bar, verschrikkelijk veel boeken (ook technische), electronicacomponenten enz enz enz.
Op de draaibank, kolomboormachine en 1 nieuw lasapparaat staat al een optie. :)
Dit was ff vlug uit mn hoofd..
Maar er ligt nog veeeeeel meer spul.

U vraagt, wij zoeken.
Toch maar eens een verkoop/weggeef-meeting organiseren denk. :P
Mvg, Leo.:D
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
- Admin
- Site Admin
- Berichten: 4385
- Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
- Locatie: Hesel (Ostfriesland)
- Contacteer:
- Leo
- Site Admin
- Berichten: 4153
- Lid geworden op: 08 okt 2005, 07:58
- Locatie: Oost Drenthe
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten