oliekuif rijdt vrolijk rond

Hier is er de mogelijkheid om jezelf voor te stellen en je bus dmv een plaatje te laten zien aan de andere bezoekers
Plaats reactie
oliekuif

oliekuif rijdt vrolijk rond

Bericht door oliekuif »

Hoi mensen,

Ik martijn en mijn vriendin Paulien hebben pas gelden een 207d uit 79 gekocht. Hij heeft een dix opbouw en het gammele interieur stamt uit 79 dus een mooie klus voor de komende maanden om dit wat hedendaagser te maken.
kastjes e.d. zitten erin maar kachel koelkast en aanrechtblad moeten nieuw.
Ik kanzelf een beetje klussen dus het moet goed komen!
We zijn erg blij met de bus en we willen van de zomer rondje oostzee gaan doen!
Verder zal hij voor 100 % op olie gaan lopen en zal hij door mijn vriendin voor theater productie klussen gebruikt gaan worden.

Ik vind het erg fijn dat zo'n club is waar we elkaar kunnen steunen en adviseren.

tot forums groeten martijn hoogenboom
Saskia

hallo

Bericht door Saskia »

Hallo, welkom Martijn en Paulien met Oliekuif!!! Leuk, een theaterbus erbij. (Is onze ook een beetje, Herman doet theaterlicht)
Veel plezier hier, en natuurlijk met jullie bus!!!!
Afbeelding

groetjes van Saskia
winand

Bericht door winand »

Welkom kuifje!
Houdt je ons op de hoogte van je PPO bevindingen en eventuele ombouw als je hier gebruik van gaat maken? Ik zit ook te denken over PPO te rijden (bepaald percentage mengen zonder ombouw) maar durf niet zo goed :oops:
Over een ombouw met warmtewisselaar kunnen Herman en Saskia je vanalles vertellen geloof ik.
:: Mercedes L508DG 1981 :: MB busjes T-shirts & truien webshop
Saskia

Bericht door Saskia »

Over een ombouw met warmtewisselaar kunnen Herman en Saskia je vanalles vertellen
't Staat even op een laag olie-pitje bij ons. 't Staat wel op de planning, maar is er nog niet van gekomen.
Afbeelding

groetjes van Saskia
oliekuif

hoi mensen!

Bericht door oliekuif »

IK meng nu ongeveer 75 % bij gaat prima, maar zal inderdaad binnenkort omgebouwd worden.

Ik heb ervaring met een peugeot 205 deze heeft nu 25000 km zonder problemen op 100% olie gereden.

dus winand bijmengen kan geen kwaad!
En als je het niet zo goed durft doe je toch steeds iets meer.
Je merkt vanzelf als je teveel erin hebt gedaan bij een koude nacht dan start ie slecht en stottert hij als hij koud is.

en kijk op het ppo.nu forum of typ in google rijden op slaolie dan kom je op een ander olie forum.

succes groet martijn
Niek

Bericht door Niek »

Oilkuif,
kijk op PPO.NU Daar vindt je alle informatie over het rijden op PPO. Je kunt ook APO (afgewerkte plantaardige olie) tanken in Randwijk, Almere en Texel.
Ik rijd er inmiddels twee jaar op. Wel wat aanloopproblemen, maar loopt nu perfect.
Niek
africandreamers
Contacteer:

Welkom

Bericht door africandreamers »

Hoi Martijn en Paulien,

welkom op het forum en bij de oude bussen club! Je bent hier aan het goede adres voor gezelligheid, technische kennis en af en toe wat vuurwerk ;-).

Hebben jullie nog mooie plannen met de bus? (Oostzee?)

Groet,

Fulco en Marielle
All those who wander are not necessarily lost....
Plaats reactie