Bij deze willen we ons even voorstellen. Wij zijn nieuw bij Dubbellucht. Sinds vorige week zijn wij ook de trotse eigenaars van een MB 409. Een oude brandweerbus. Uiteraard moet er nog het één en ander gebeuren, dus ik hoop dat ik hier volop terecht kan voor tips. Volgende week is de testrit naar de Ardennen.
Marije, Luna en Paul.
PS. Wat is een Poll vraag?
Wij zijn Marije en Paul en Luna
- brabopaul
Wij zijn Marije en Paul en Luna
Ervaring is het leren van je fouten, sommige mensen hebben veel ervaring.
-
Welkom Paul,
Leuk er weer een schrijver bij te hebben, de poll gebruik ik nooit is leuk als je van opiniepeilen houdt, maar wordt relatief weinig gebruikt op dit forum.
Verder kun je de zoekfunctie gebruiken om allerlei vragen eerst in het bestaande forumbestand op te zoeken, voordat je mogelijk een vraag stelt die al vele malen eerder is beantwoord...
frank
Leuk er weer een schrijver bij te hebben, de poll gebruik ik nooit is leuk als je van opiniepeilen houdt, maar wordt relatief weinig gebruikt op dit forum.
Verder kun je de zoekfunctie gebruiken om allerlei vragen eerst in het bestaande forumbestand op te zoeken, voordat je mogelijk een vraag stelt die al vele malen eerder is beantwoord...
frank
-
He hoi, welkom hier!
ik zie dat we gemeenschappelijk intresses hebben, eten, zeilen en bussen heel goed!
veel plezier, goed te zien dat er weer een 40x eigenaar bij komt :-)
Eindelijk weer wat tegenwicht tegen al die 508'n ;-)
Goede tip van Frank, de zoekfunctie!
Vr Gr Arjan Andriessen
ik zie dat we gemeenschappelijk intresses hebben, eten, zeilen en bussen heel goed!
veel plezier, goed te zien dat er weer een 40x eigenaar bij komt :-)
Eindelijk weer wat tegenwicht tegen al die 508'n ;-)
Goede tip van Frank, de zoekfunctie!
Vr Gr Arjan Andriessen
Vr Gr Arjan Andriessen
406/8 D '69
406/8 D '69
- Roger 1100
- Contacteer:
Hoi Marije, Luna en Paul, welkom. Testrit naar de ardennen: hopelijk was het niet jullie brandweerbus die ik vandaag (23 mei) op een vrachtwagen vanuit het zuiden (nabij Weert) voorbij zag komen.
Groeten, Roger
Saskia en Herman, die swingende dame werkt wel erg hypnotiserend. Ik heb die danspassen bijna onder de knie
Groeten, Roger
Saskia en Herman, die swingende dame werkt wel erg hypnotiserend. Ik heb die danspassen bijna onder de knie

Carpe Noctem.