Hey Koert, ziet er goed uit die bus zeg!!
ik zie inderdaad van buiten af weinig camper interieur, maar goed je kan hem dan wel lekker naar je eigen ideeën inrichten!
Wow, mooi ding hoor!
Nu lekker puzzelen hoe je de inbouw gaat maken, ook leuk 8)
Met de plaatsen van de ramen hoef je alvast geen rekening te houden, die heb je overal al! (en die je niet wilt, gewoon blinderen..)
veel plezier!
Tsss, JA HOOR!!! :shock:
Zie ik daar 9 zitplaatsen achterin om de tafel heen?
Het moet niet gekker worden wat een luxe!
Of gaat het je vooral om het bed van 189cm x 238cm !? :shock:
Waarom deze toch wel bijzonder indeling? (voor een verlengde bus?)
Tja; beetje slapen, beetje koken, beetje ouwehoeren... wat wil je nog meer?
Voor een groot deel is de bus al zo ingedeeld en ik wil niet totaal opnieuw beginnen. (plafont, aansluitpunten etc.) We zijn eigenlijk ook juist op deze bus gevallen door het ruime uitzicht en gezellige lounge-opzet.
De zitting midden achter maak ik verplaatsbaar (poef) zodat de bus ook wat flexibeler in gebruik blijft. Afgekeken bij de bus van m'n zusje (we duimen nog steeds voor haar)
Het bed is minder groot dan het lijkt. Bij het uitleggen van het bed blijven er twee zitjes vooraan in gebruik. (kunnen we 's avonds voor het slapen gaan nog zittend een wijntje drinken...)
Verder toch genoeg herstel/herbouw/opknap/installeer werk om er een stevige hobby van te maken het komende jaar..
------------------------------------------ Daimler (Mercedes) Benz L 407 DG 1978 met OM616