Dennis, wat doe je nou!?

Heeft u een leuke site gezien die andere bezoekers ook zeker moeten zien? Of een boeiend artikel gelezen in een blad? Post hier in dit topic!
Plaats reactie
winand

Dennis, wat doe je nou!?

Bericht door winand »

Cowboy Dennis verkoopt zijn bus:

marktplaats: 10200062713

Vertel eens Dennis, al een andere op het oog.. ?
Is toch zeker een mooi busje!
:: Mercedes L508DG 1981 :: MB busjes T-shirts & truien webshop
Dennis en Nancy

Bericht door Dennis en Nancy »

Ja klopt.

We hebben nog niets op het oog maar het word in elk geval GROTER dan de 406. Ook weer niet te groot want het moet manouvreerbaar blijven op de campings en stellplatzen.

Met de 2 buldoggen is de 406 gewoon net te klein. Het vermogen was in de Alpen net te weinig en ik miste een (aantal) versnelling(en).

Nu konden we daar wel mee leven tot ik mijn rijopleiding voltooid had en een andere camper hadden gekocht maar na een paar dagen Eifel afgelopen weekend zagen we dat de kleine lekkage van de krukas keerring groter was geworden. Het betreft hier nu een vrij serieuze lekkage.

We hebben de beslissing genomen om de 406 nu met lek en al te verkopen. Al heb ik er weer serieus moeite mee. Maar ja,... dat is niet de eerste keer dat ik gehecht ben aan een auto. :oops:

Groeten Dennis
winand

Bericht door winand »

cowboydennis schreef:Maar ja,... dat is niet de eerste keer dat ik gehecht ben aan een auto. :oops:
Je bent niet de enige Dennis, dat gevoel ken ik :cry:
Succes met de 'bus-wissel'!
:: Mercedes L508DG 1981 :: MB busjes T-shirts & truien webshop
Plaats reactie