Tijd om ook maar eens actief te worden op het forum.
Met een nieuw en openbaar forum lijkt het me een goed moment om in te stappen.
Zal me even voorstellen:
Mijn naam is Joop Hinke, 55 jaar en in bezit van een mooie 508 legerambulance. Km. stand 5000!! Hopelijk gaat ie nog wel 20 jaar mee.
Inmiddels helemaal naar wens omgebouwd naar camper, maar de grote reizen zijn er nog niet van gekomen wegens allerlei privé omstandigheden.
Woon in het noorden van Friesland op een boerderij (Te Koop! Wie?) en heb daar jarenlang wat aan hout- en meubelwerk gedaan in mijn eigen werkplaats.
(even foto :shock: proberen)

Door gezondheidsproblemen werd het zelfstandige werk en onderhoud aan boerderij een te grote belasting, dit tezamen met het feit dat ik nog wel iets anders wilde doen in het leven, is besloten om boerderij te verkopen en wat (veel

Mensen met vragen over hout zijn welkom en verder heb ik een klein beetje kennis over veel diverse zaken.
Aantal mensen "kennen" mij wellicht van de CD die ik gemaakt hebt(1000 blz. en meer) van alle defensie documentatie over de Mercedes 508 legerambulance.
Mocht er nog belangstelling voor zijn dan hoor ik dat wel.
Allemaal veel succes met het forum, want het is iets wat je echt met zijn allen moet doen wil het slagen.

Tot ziens
Joop