Ook ik zal me even netjes aanmelden. Mijn naam is Rutger Booy en ik woon in Rotterdam. Via een link op het camperforum ben ik hier terecht gekomen.
Sinds 1989 ben ik in het bezit van mijn 508 (bouwjaar 1975) waarmee ik samen met mijn vrouw al heel wat tochten heb gemaakt. Over deze en andere avonturen valt het een en ander te lezen op mijn website. Hierop hou ik ook een lijst van camperplaatsen in Groot-Brittannië bij.
Naast de camper heb ik nog een klassieker -een MGA uit 1959- en ook in mijn dagelijks werk ben ik constant met antieke auto’s bezig. Ik ben namelijk freelance redacteur van een internettijdschrift dat zich uitsluitend richt op auto’s van vóór 1940. Heel erg leuk om te doen. Ik ben bang dat ik niet echt een groot deelnemer aan de discussies op dit forum zal worden, maar ik lees wel graag over de problemen (en de oplossingen) van anderen :D
even aanmelden
- rutger
- Contacteer:
- winand
Welkom Rutger,
ben wel benieuwd waar op internet ik dat tijdschrift kan vinden.
Kun je een linkje geven?
Geen actieve schrijver, da's niet erg hoor, ieder gebruikt het forum op zijn eigen manier. Maar mocht je ooit een oplossing voor een gepost probleem weten, schroom je dan niet om het even met ons te delen
ben wel benieuwd waar op internet ik dat tijdschrift kan vinden.
Kun je een linkje geven?
Geen actieve schrijver, da's niet erg hoor, ieder gebruikt het forum op zijn eigen manier. Maar mocht je ooit een oplossing voor een gepost probleem weten, schroom je dan niet om het even met ons te delen

:: Mercedes L508DG 1981 :: MB busjes T-shirts & truien webshop
- rutger
- Contacteer:
Hier is de link: http://www.PreWarCar.com
en natuurlijk laat ik van me horen als ik ergens iets over te vertellen heb
en natuurlijk laat ik van me horen als ik ergens iets over te vertellen heb