Helaas, we kunnen niet met de bus weg, vanwege een pisser. Een pisser of pissertje???? Ik had er nog nooit van gehoord.
Wie geeft een goede beschrijving van deze kwaal? Het is een technisch mankement aan het motorische gedeelte.
pisser
- Arnold Smeets
pisser
gelezen op: http://www.2xceler8.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=2421:
De meest eenvoudige manier dat een diesel gaat pingelen is verkeerde inspuiting, door een pisser. Een verkeerd moment laat meestal de motor onwijs roken, zo is mijn ervaring.
unquote
Groet,
Arnold
De meest eenvoudige manier dat een diesel gaat pingelen is verkeerde inspuiting, door een pisser. Een verkeerd moment laat meestal de motor onwijs roken, zo is mijn ervaring.
unquote
Groet,
Arnold
Just become like a child that discovers the beauty of the world every moment again and again.
- Saskia
pisser
Leo schreef
Een verrotte verstuiver:
Dat is eigenlijk een oud menneke met een prostaat-probleem:
Hij is gedeeltelijk verstopt of/en spuit scheef naar de verkeerde plekken, geeft grote en kleine druppels door elkaar, soms een miezerig straaltje en druppelt vaak na.
-
Re: pisser
Een pisser of pissertje???? Ik had er nog nooit van gehoord.Saskia en Herman schreef:Helaas, we kunnen niet met de bus weg, vanwege een pisser.
Wie geeft een goede beschrijving van deze kwaal? Het is een technisch mankement
- Leo
- Site Admin
mercedesbenz schreef:Wie geeft een goede beschrijving van deze kwaal? Het is een technisch mankement

http://forum.campertechniek.eu/viewtopi ... =7061#7061

Mvg, Leo.:D
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.