Salaatje schreef:Dat is het zeer zeker!!
Misschien toch maar 's, bewapend met een paar 1000 €-tjes, die kant op trekken.... Wat zou een scheepstransport kosten??
En als ik al denk aan een dergelijke bus, een aantal weken op zee, met zout water en zo...brrrrrrrrr :?
Mooi he? Zo knap zie de spullen overigens zelden in Maleisië, wat dat betreft kun je beter een auto uit Singapore halen, die zijn stukken knapper. Of je moet een 'auto met een verhaal' willen... ;-) Heeft ook zeker z'n charme!
Scheepstransport kan je best meevallen, als je dit uitbesteed aan een goed adres incl. douane en vergunningen etc. Als ie net zo goed is als ie er uit ziet (kon slechts een paar kleine roestplekkies ontdekken) moet RDW-en ook niet zo'n probleem wezen, maar hij is wel rechtsgestuurd... ;-)
En ik denk niet dat je hem met geld alleen kunt kopen. Ik denk eerder dat je met een mooie vervangende bus aan moet komen, een mooie 709 Ecovan schoolbus bijvoorbeeld. En die zijn niet goedkoop hier... :(
En je moet hem dan niet als deklast sturen, maar niet bezuinigen en hem in een eigen container doen en goed vast zetten en beschermen. Kost wel wat extra, maar dan weet je zeker dat ie goed aankomt en niemand er met z'n jatten aan zit.
Doe er meteen wat snelle O309 tourbus-achterassen bij, die zijn hier ook zat, want elke Dusseldorfer schoolbus is bijna een O309 heb ik al gezien!
Groeten
Jeroen
PS om je lekker te maken, hier nog meer foto's, ook van O309s:
http://www.dubbellucht.nl/forum/viewtop ... highlight=
In aanbouw: Volkswagen LT46 2,8TDI (ex-servicebus fa. Gebr. Van Kessel)
~~ ervaring is kennis die je opdoet, nadat je het nodig had!~~