alarmlicht en hierdoor knipperlicht werken niet
-
alarmlicht en hierdoor knipperlicht werken niet
Paar dagen geleden deed mijn alarmlicht het niet meer. Dit is probleem 1. Nu ben ik er ook achter gekomen als ik de alarmknop niet heb ingedrukt, het knipperlicht ook niet werkt. De zekeringen en de lampen zijn goed. Ik heb een 508 ambu uit 1985. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen
- Anton
Re: alarmlicht en hierdoor knipperlicht werken niet
Hoi,
Waarschijnlijk is je knipperlichtautomaat stuk, die vormt een geheel met de alarmlichten.
Suces!
Groet Anton
Waarschijnlijk is je knipperlichtautomaat stuk, die vormt een geheel met de alarmlichten.
Suces!
Groet Anton
- Detlev
Bij mij was de stekker onder de schakelaar een keer los getrild met hetzelfde effect, moeilijk te bereiken onder de KM teller door. (lampje in schakelaar stuk ook hetzelfde)
Maar de knipperlicht automaat kan ook.
Succes met het vinden!
Maar de knipperlicht automaat kan ook.
Succes met het vinden!
Mercedes 406 uit 1969
- winand
Bij mij is het zo dat de alarmlichten UIT staan als de schakelaar INgedrukt is, en vise versa.
Wellicht wil jouw 'alarmlichtcircuit' aan gaan bij een niet ingedrukte schakelaar en houdt dit de werking van je gewone knipperlichten tegen? m.a.w: Probeer de knipperlichten ook een met een INgedrukte alarmlichten-knop?
Wellicht wil jouw 'alarmlichtcircuit' aan gaan bij een niet ingedrukte schakelaar en houdt dit de werking van je gewone knipperlichten tegen? m.a.w: Probeer de knipperlichten ook een met een INgedrukte alarmlichten-knop?
:: Mercedes L508DG 1981 :: MB busjes T-shirts & truien webshop
- Arnold Smeets
Ik had soortgelijk gezeur en kon dat met wat advies en wat meten herleiden naar de alarmlichtenschakelaar. Die heb ik vervangen en dat was einde gezeur.
Ik hoop dat het voor jou ook zo eenvoudig is!
Groet,
Arnold
Ik hoop dat het voor jou ook zo eenvoudig is!
Groet,
Arnold
Just become like a child that discovers the beauty of the world every moment again and again.