FF uitrekenen

Huishoudaccu, scheidingsrelais, diodeblok, zonnepaneel, aggregaat, walaansluiting, aardlekschakelaars etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Anton
Berichten: 2756
Lid geworden op: 17 okt 2005, 12:27
Locatie: Hengelo ov

FF uitrekenen

Bericht door Anton »

Hoi,

Kwam ik tegen:

http://www.popschoolmaastricht.nl/homep ... stroom.htm

Doe je voordeel er mee!

Groet Anton
Kwestie van gas geven......


Afbeelding
Gebruikersavatar
Leo
Site Admin
Berichten: 4153
Lid geworden op: 08 okt 2005, 07:58
Locatie: Oost Drenthe

Re: FF uitrekenen

Bericht door Leo »

Que?? :shock:

Ligt het aan mijn instellingen of komt er alleen een homepage tevoorschijn waar ik "iets" op moet zoeken?


Mvg, Leo.:D
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
Frank.fjph
Berichten: 2227
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: FF uitrekenen

Bericht door Frank.fjph »

ZAl aan je instellingen liggen, bij mij gingen er meteen allerlei lampjes branden met vols, ooms en amps, zelfs het leidingverlies van een 300W muziekbox is er uit te rekenen...
Peter MERCAMPO
Berichten: 416
Lid geworden op: 08 dec 2004, 18:03
Locatie: 'T Gooi

Re: FF uitrekenen

Bericht door Peter MERCAMPO »

Hé Frank e.a.,
Al nieuws over het zonnecollectiesubsidiefonds? Ik kom langzaam aan bij mijn dakplan uit, heb nog wel even de tijd maar ben gewoon nieuwsgierig :wink: . Heb weer flink lopen tobben over hoe nu verder te gaan, zoals de vlag er nu voor hangt denk ik toch grotendeels verder te gaan, middels de omvormer (220v), 't word wel van alles wat; 12v, 19v (laptop), 24v, 220v, en nog de aa, aaa & 9 volts batterij lader :shock: Als het allemaal maar gaat werken!
'T avontuur lokt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vandaag is een Kadootje
Frank.fjph
Berichten: 2227
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: FF uitrekenen

Bericht door Frank.fjph »

Geen nieuws van subsidiemannen, zal wel na mijn vakantie worden voor ik wat weet.

Idee van paneel met 12/24 mogelijkheid staat mij ook het meest aan, en dan zoals anderen schrijven : een simpel laadstroomregelaartje ed dito omvormer, en je kan alle kanten op.
Voor de hele oplaadsntekraam (telefoons, batterijen, ets) heb ik een simel paar tientjes ding die max 150W levert en dan kan je het allemaal via de standaard 220 laders blijven doen.

Succes met plannen

Frank
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten