Ook even voorstellen

Hier is er de mogelijkheid om jezelf voor te stellen en je bus dmv een plaatje te laten zien aan de andere bezoekers
Plaats reactie
Henk B

Ook even voorstellen

Bericht door Henk B »

Goeiemorgen/middag/avond,

Afhankelijk van wanneerr U dit leest.
Ik ben Henk, 59 jaar uit Arnhem, getrouwd met Agaath, 55 jaar.
Altijd bij de onderhoudsdevisie van een groot landelijk spoorbedrijf gewerkt en sinds 1-12-2005 eruit.
We hadden een Concorde 600 camper op Peugeot J5 basis uit 1986, maar dat de wagen zonder stuurbekrachtiging was wreekte zich in de schouders van Agaath.
Dus te koop gezet en verrassend snel verkocht.

Tijdens zoeken naar wat anders liepen we stom toevallig tegen een RMB op mercedes 309 onderstel aan uit 1984.
Op slag verliefd op deze camper, veel onderdelen vernieuwd zoals koelkast, kachel, luifel en cassette toilet ingebouwd.

Aan de peugeot het nodige gesleuteld, maar Mercedes was nieuw voor mij. Kwam dan ook bij stom toeval hier op het forum entijdens lezen heb ik al een hoopp geleerd over Mercedes onderstel en motoren.
Kan me dan ook maar beter aanmelden als forumlid, inmiddels gedaan.
Vuile handjes ben ik niet bang voor, mijn schoonzoon ook niet die op dit moment bezig is met oude Unimog camper.

Groet,

Henk B
ARNOLD RM38L camper, 1984, op mercedes 309D onderstel
Bommes
Contacteer:

Re: Ook even voorstellen

Bericht door Bommes »

Nou welkom dan Henk,...
en dat je je schoonzoon ook maar snel hier naar toe verwijst.. :wink:
Greetzzzz, Marius
Afbeelding
Leo
Site Admin

Bericht door Leo »

Welkom hier Henk.:)

Henk B, óók al zo'n bekende naam.
Zal wel van camperforum zijn? :roll:

Mvg, Leo.:D
moderator
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
MB508
Contacteer:

Bericht door MB508 »

He Henk B,

Welkom op dit waanzinnige forum, ben er zelf ook nog maar een aantal weken...

Ik heb mezelf, en de rest nog niet echt voorgesteld, Als je m'n berichten op het forum hebt gelezen kan je er al aardig beeld van krijgen, maar zal hieronder de info weergeven van wie, wat waar en hoe enzo....

Ik ben Taco (33), samen met Marielle (35), Zoe (11) en Ninti (bijna 6).
Ik heb 1,5 jaar niet kunnen werken door een hersenschudding en een whiplash, nu partime werkzaam in de catering bij 10 verschillende bedrijven, en doe samen met Marielle een opleiding in de cellulaire geneeskunde en zijn voedingsconsulent m.b.t de cellulaire geneeskunde.
Hiervoor in Groningen gewoond, daar leren lassen, sleutelen, plaatbewerken, timmeren, elektra aanleggen, metselen, hovenierswerk, tractorrijden, en graafmachine.

Had daar ook een Toyota BJ40 uit 1978, helemaal uit elkaar gehaald, weer voor een groot gedeelte in elkaar gezet, maar door omstandigheden nooit af gekregen.

Twee dochters.

En een hele fijne 508 (op papier 408 DG35). Hiervoor een 808, maar helaas vorig jaar in de fik gestoken.

Ik ben van plan deze bus om te bouwen naar 4x4 om zo veel mogelijk van het vrije camperen te genieten.

Dus dit zijn wij (zo'n beetje)

M.v.g.

Taco
MB508 OM314 1971
------------------------
Wat je niet kent weet je niet.
Anton

Bericht door Anton »

Hoi,

Ik heet u beiden van harte welkom op ons forum, dat julie hier veel plezier aan zult beleven!

Groet Anton
Kwestie van gas geven......

Afbeelding
Saskia

Bericht door Saskia »

twee in een klap: van harte welkom op dit forum, Henk en Taco plus aanhang. en veel plezier met jullie bussen!
Afbeelding

groetjes van Saskia
Plaats reactie