kopeling in parijs( spoed)

Alles m.b.t. de dragende delen van het voertuig, alsmede versnellingsbak, koppeling, aandrijfas en differentieel.
Plaats reactie
edgar

kopeling in parijs( spoed)

Bericht door edgar »

Help , we staan in parijs en de kopeling doet niet meer.
De druk is van het koplingspendaal verdwenen , hoe en waar vul deze bij en uiteraard warmee.

telefoon 0651812866 :mrgreen:

of geef je eigen nummer
DVIII

Re: kopeling in parijs( spoed)

Bericht door DVIII »

:shock: wij zijn niet de reisverzekering :shock:
maar tips op het net kan altijd , vul je remoliepotje bij, die heeft als het ware een tappunt halverwege voor de koppelings-gever-cilinder.
maar het lek zit waarschijnlijk ook juist bij je voeten ( de gever cilinder) , en in het andere geval onder de auto, als je een kennis hebt die kan betalen en ophalen weet ik wel de spullen tweedehands of nieuw die je zoekt inclusief leiding en slang
Dan heb je alles om weer te kunnen koppelen, wat je over hebt kan je terug brengen !
eigenlijk moet je gewoon terug repatriëren. D.
ps een tip !! , je kan altijd zonder koppeling rijden , maar dan moet je wel inleveren op comfoor, je start het orgel in zijn echte 1 , die langzame versnelling de auto gaat absoluut rollen , dan schakel je op gehoor met enig gevoel en overtuiging naar zijn twee , enz , je rijd s'nachts dus geen ander verkeer en in drie a vier uur sta je in breda, dan is reparatie al een stuk eenvoudiger. doe dit geen 50 keer want je startmotor is gegarandeerd op zijn einde tegen die tijd.
Laatst gewijzigd door DVIII op 04 jul 2008, 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !
edgar

Bericht door edgar »

Bedankt voor de tips :lol: Ik weet nu waarschijnlijk wel hoe we het kunnen oplossen.
blijf vanacht hier en dan mrgn maar een kijken of de reparatie wil lukken :idea:

Groetjes Edgar
DVIII

Bericht door DVIII »

Èdgar, staat mij wel recent bij dat jij je remvloeistof hebt ververst, zelf en zonder hulp , is dat niet een beetje toevallig
heb je nog een berg "hands on" ervaring paraat ! zou ik zeggen.
en nu leer je er gewoon nog een stuk bij !
Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !
Detlev

Bericht door Detlev »

Was jij dat ook niet die er zo weinig nieuwe remvloeistof bij het verversen bij moest doen?
Misschien lucht in het systeem?
Sterkte en succes!
Mercedes 406 uit 1969
Dennis en Nancy

Bericht door Dennis en Nancy »

ANWB heeft onze personenauto gestart in de een en zonder koppeling een aantal dorpen doorgereden met schakelen. Oldskool! :mrgreen:

Dennis
" If freedom is outlawed, only the outlaw will be free. "

" One Life,.. Live it "
edgar

Bericht door edgar »

We zijn ondertussen al weer terug maar om het onderwerp af te ronden: We hebben met kunst en vliegwerk :lol: de juiste mercedes dealer weten te bereiken, onderdeel besteld en de volgende dag gemonteerd.
voor 280 euro konden we de reis voortzetten.
Achteraf vreselijk veel geluk gehad dat we de pech in Parijs hadden; geen gesleep naar een dealer verweg en binnen een dag alles weer voor elkaar.

reisverslag volgt binnenkort op een andere pagina

Bedankt voor het meedenken :!:

Edgar
Plaats reactie