Hallo allemaal,
Mijn naam is Wim van ´t Verlaat en ik woon in Baarn. Ik ben inmiddels gepensioeneerd en maakte al eerder deel uit van dit forum (toen nog onder de vlag van Dubbellucht). Door een crash van mijn computer was ik echter gegeven van het forum kwijt geraakt. Dankzij Ernst Sittig kan ik inmiddels weer op het forum meespelen. Op dit moment ben ik in het bezit van een MB 407 D uit 1979. Het is mijn derde MB. Eerst heb ik gereden in een MB 406 D, die uiteindelijk als donorauto bij Dubbellucht terecht gekomen is. Mijn tweede was ook een 406D, die ik 2 jaar geleden vervangen heb door de huidige Camper. Met mijn vrouw Wybrich heb ik met deze drie bussen diverse tochten gemaakt, vooral in Frankrijk. Samen met onze 3 honden (een Mechelse herder, Hollandse herder en een JacRussel)gaan we op stap. Helaas heeft recent de motor van mijn 407D ( een OM 616) het door oververhitting begeven. Aangezien ik toch wel een wat sterkere motor wilde heb ik via Dubbellucht een 508D donorauto gekocht met een OM 314 daarin. Momenteel werkt mijn zoon die van beroep automonteur is aan de ombouw van de motoren. Daar komt overigens aardig wat bij kijken. Julie zullen dan ook in een ander onderdeel van het forum een oproep vinden aan forumleden die ervaring hebben met een dergelijk soort ombouw.
Als bijlage treffen jullie een plaatje aan van mijn huidige Camper en de in te bouwen OM 314. Als alles meezit hopen we eind augustus begin september hem weer rijdend te hebben, zodat we weer eens een lange tour richting Frankrijk en wellicht ook andere landen kunnen ondernemen.
Met vriendelijke groet, Wim en Wybrich van ´t Verlaat
Even voorstellen: Wim van ´t Verlaat MB 407 D 1979
-
- Contacteer:
Even voorstellen: Wim van ´t Verlaat MB 407 D 1979
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Het leven wordt vooruit geleefd en achteraf verklaard!
Website http://wim-vantverlaat.magix.net/website/
Website http://wim-vantverlaat.magix.net/website/