hoi

Hier is er de mogelijkheid om jezelf voor te stellen en je bus dmv een plaatje te laten zien aan de andere bezoekers
Plaats reactie
zwerver

hoi

Bericht door zwerver »

succesvol aangemeld.
we rijden met een zelfgebouwde camper op basis van een fiat ducato maxi .
kleur soort groen turqois zwaailicht en trappetje op het dak .
afgelopen jaren de volgende landen bezocht albanie bulgarije croatie baltics polen duitsland frankrijk portugal spanje servie zwitserland oostenrijk roemenie tsechie slowakije griekenland macedonie montenegro en turkije .
her en der wat nieuwe onderdelen erbij zoals een radiator in turkije en een distributie riem ins rollen in frankrijk .
we rijden met ons drietjes en worden vergezeld door 3 poezen die inmiddels niet meer verbaasd zijn als ze door een meneer met pet worden toegesproken met ,prrrt prrt ,en een half uur worden geaaid .
we staan bijna altijd op campings of bij mensen thuis gebruiken geen navigatie en slapen inm iddels prettiger in ons campertje dan thuis .
plannen voor ons busje zijn vervanging /verzwaring veren pakket ,revisie verstuivers ,plekjes bijwerken en anti steenslag strook zijkant.
veel gelezen en al veel geleerd op dit forum
dank u allen
kees
Anton

Re: hoi

Bericht door Anton »

Hoi Kees (en aanhang),

Welkom op het forum!
Uiteraard veel leesplezier toegewenst!
Fiat is nog niet zo sterk vertegenwoordigt hier, maar dat gaat vast wel komen denk ik.
Qa techniek maakt het niet veel uit.

Groet Anton
Kwestie van gas geven......

Afbeelding
Bommes
Contacteer:

Bericht door Bommes »

Heee Kees,

leuk om je ook hier tegen te komen.
Greetzzzz, Marius
Afbeelding
Peter MERCAMPO

Bericht door Peter MERCAMPO »

Hoi Kees,
ben je niet bang dat je de poezen onderweg kwijtraakt? of hou je ze altijd binnen? Zodra mijn camper openstaat zitten die van mij er al in maar ik durf ze toch niet mee te nemen, veels te bang dat ze ergens van schrikken en de benen nemen. Met de hond zal het wel loslopen die houd het (de camper) altijd wel in de gaten.

Groet Peter.
Vandaag is een Kadootje
zwerver

Bericht door zwerver »

hoi peter
onze poezen hebben een tuigje om met uittreklijn .vinden dit doodgewoon van jongsafaan gewend ,soms wat complicaties met boompje klimmen maar ze raken daar ook bedrevener in .
inmiddels is er een muis aan de turkse zwarte zee kust gevangen, een rivierkrabje in akcacoca en zijn er veel gesprekken gevoerd met collega poezen in veel dialecten .
groet kees en een miauw aan je poezen van tom tessa en tosca
Plaats reactie