Hoi zwervers/ MH'ers,
Wij zijn een (jong) gezinnetje, het laatste jaar dertigers met 2 jonge kinderen (2 en 5 jaar).
In 1999 begonnen met een buske, Isuzu Midi, voor het windsurfen, stukje bij beetje voozien van een bed en kookhoekje, water uit een jerrycan etc, etc. In 2003 werd de eerste gezinsuitbereibing een feit en de vraag naar meer comfort werd sterker. I.p.v. te huren (=weggegooid geld) heb ik gekocht (zelfbouw camper Peugeot J5, Benzine +LPG van 17jaar oud). Veel werk aan gehad, maar met veel plezier 4 jaar gebruikt (ook wintersport).
Vanwege mijn nieuwe job en het tanende vertrouwen (lees; roest, roest en nog meer roest) in de J5 (nu 21 jaar) toch maar iets recenters gekocht. Een 1999 Fiat 2.5 tdi met een Granduca Pegaso 63 opbouw. (nog geen 50.000Km, nog net geen 20.000Euro) Het addertje zit'em in het feit dat de buitenzijde tamelijk beschadigd is. Vnl. de kunststof skirts rondom.
Ik ben een fervente dhz'er. Ik heb oa de zithoek achter in de pegaso 63 omgebouwd naar verhoogd vast bed met daaronder een garage.
Mijn volgende plan is om de buitenzijde aan te pakken, het plastic rondom.
Groetjes, Jabo
Even voorstellen 2
- Admin
- Site Admin
- Contacteer:
Re: Even voorstellen 2
Welkom Jabo & Co!
Ook op het gebied van kuststofreparatie lopen er op dit virtuele marktplein ervaringsdeskundigen rond. Waag het b.v. niet de termen epoxy en polyester te verwarren, je wordt meteen gecorrigeerd
Succes met de herstellingswerken.
Ook op het gebied van kuststofreparatie lopen er op dit virtuele marktplein ervaringsdeskundigen rond. Waag het b.v. niet de termen epoxy en polyester te verwarren, je wordt meteen gecorrigeerd

Succes met de herstellingswerken.
Groeten,
Ernst / Admin
If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.
No man can deny, die Gedanken sind frei!
Ernst / Admin
If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.
No man can deny, die Gedanken sind frei!
- Anton
Re: Even voorstellen 2
Hoi Jabo en aanhang,
Welkom op het forum!
Hier is echt veel info te vinden en te verkrijgen, ik denk dat je al een keer een beetje door het forum gebladerd hebt.
Groet Anton
Welkom op het forum!
Hier is echt veel info te vinden en te verkrijgen, ik denk dat je al een keer een beetje door het forum gebladerd hebt.
Groet Anton