Even voorstellen

Hier is er de mogelijkheid om jezelf voor te stellen en je bus dmv een plaatje te laten zien aan de andere bezoekers
Plaats reactie
Wijbrand

Even voorstellen

Bericht door Wijbrand »

Hallo, ik meld mij maar even aan op dit forum aangezien pas een hymer uit 1981 heb gekocht met mercedes onderstel ter vervanging van mijn Mercedes 206d. Aan de hymer moet nog even gesleuteld worden en hier is veel informatie te vinden.

Nog even wat over mijzelf: Ik ben 34 jaar en van beroep wertuigbouwkundig constucteur. De camper heb ik vooral zodat ik met mijn vriendin en mijn kinderen naar italie kan rijden met 2 motoren er achter op de aanhangwagen, alwaar ik dan met mijn vriendin of schoonvader naar hartelust door de bergen kan rijden met de motor, mijn schoonmoeder of schoontante? (bestaat zoiets?) past dan op de kinderen.

De hymer heb ik gekocht in duitsland, echter toen de verkoper de camper kwam brengen liep de motor kapot. Na korting op de aanschafprijs de camper toch maar opgehaald op de aanhanger achter de landrover van mijn broer. Momenteel ben ik een om617 blok aan het inbouwen ter vervanging van de om616 met trekstarter die er nu in zit. Dit was nog lastig omdat de hymer op kenteken gezet moest worden met het originele om616 blok. Echter na overleg met de rdw de hymer maar met de landrover naar de rdw gesleept en daar de camper alleen laten inschrijven, dat kan ook met kapot blok. Alleen de wielbasis en het chassisnummer worden dan gecontroleerd, en je krijgt een kenteken alleen geen APK, dit kan je dan later bij een APK station laten doen.

Maar goed, ik zal in de komende weken nog weleens een berichtje plaatsen met vragen over de ombouw.

Groeten, Wijbrand
Anton

Re: Even voorstellen

Bericht door Anton »

Hoi Wijbrand ,

Welkom op het forum, veel leesplezier.

En natuurlijk sterkte met de ombouw.

Groet Anton
Laatst gewijzigd door Anton op 27 feb 2009, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Kwestie van gas geven......

Afbeelding
winand

Re: Even voorstellen

Bericht door winand »

Welkom, ben benieuwd hoe het ombouwen naat de OM617 je vergaat.
Houd je ons op de hoogte?
Misschien een eigen topic starten over je ombouw, lijkt me interessant..
:: Mercedes L508DG 1981 :: MB busjes T-shirts & truien webshop
Plaats reactie