Taart?

Hier is er de mogelijkheid om jezelf voor te stellen en je bus dmv een plaatje te laten zien aan de andere bezoekers
Plaats reactie
wouters

Taart?

Bericht door wouters »

Beste forumgebruikers,

Nu er al OVER mij gesproken is (viewtopic.php?f=28&t=1020&start=700), wordt het ook maar eens tijd zelf iets over mezelf en mijn net nieuwe ouwe bus te vertellen. Leo, ik neem maar even aan dat de taart op is :)

Ja ik was dus de jongen met de taart, en de niet walmende 508 :) Het is een 508D. Een ex-leger ambulance van het Duitse leger, in '98 ingevoerd, en zelf van de tweede eigenaar gekocht, 140.000 op de teller, wat mij erg netjes lijkt. Precies zoals ik hem altijd wilde hebben, kort hoog, donkergroen, met minimale inbouw; een aanrechtje, twee banken en tafel, om te bouwen tot bed en 1 kast! Prachtig, wat een bak ruimte en nog een werkende standkachel ook! Nu begrijpen jullie misschien waarom de lach nog altijd niet van mijn gezicht verdwenen is, wat een plezier om in te rijden ook, wat een voorruit en wat een heerlijk dieselgeluid (oke na een paar honderd km ben je er flauw van)! 1 nadeel, er zit een raar wit poleyester geval op het dak (zie foto: hmm, die komt dan nog hopelijk, pc's zijn niet mn sterkste kant), dus ik ben nog op zoek naar een niet al te hoge tunnel :twisted:

Nu nog iets over mezelf; Wouter Slangenberg, 24 jaar en bijna klaar met mijn studie, daarna hopelijk met de bus een paar maanden naar Spanje/Portugal. Ik woon in het altijd rustige en mooie noorden van Groningen.

Goed dit was het vanuit Groningen, ik heb al veel kennis opgedaan uit dit forum en dit zal alleen maar meer worden, zo kan ik, als ik weer ouder ben de kennis weer verder door zetten, prachtig toch?
johan millenaar
Contacteer:

Re: Taart?

Bericht door johan millenaar »

hallo wouters

als je je "toefje" op je dak kwijt wil, moet je even onder de brug bij de oosterhaven in groningen rijden
daar raken gemiddeld 1 x per maand ( vooral huurbussen ) de gehele opbouw kwijt
een door mij uitgeleende verhoogde 508 met een mooi uitwerpluik kwam met een nieuw luik bij mij terug; verder geen krasje op het dak,dus......................

groet

johan
Peter MERCAMPO

Bericht door Peter MERCAMPO »

Wees welkom en veel fijne km's gewenst!
Peter op weg en inmiddels een kleine 4000 km probleemloos (op een kleine klapband na) afgelegd!
Goede keus, en ik hoop dat je er veel plezier aan mag beleven!
Vandaag is een Kadootje
Saskia

Bericht door Saskia »

Hoi Wouters. Welkom hier!
Je foto staat er nog niet op. Bedoel je een soort witte paddestoel recht boven de ronde lamp/ventitator?
Bij onze ambulance is die van blik en geheel en al origineel. Dus misschien is de vorige eigenaar van jou bus al een keer door zo'n te lage tunnel gereden...????
Afbeelding

groetjes van Saskia
wouters

Bericht door wouters »

Was dat ding maar zo groot als een paddestoel :) Nee het is veel groter, een soort verhogingkje :) Mijn foto schijnt te groot te zijn, geen idee hoe die kleiner moet. Ga mijn best doen!

Groet,

Wouter
johan millenaar
Contacteer:

Bericht door johan millenaar »

hallo wouters

misschien heb je wat aan fotoverkleinen.nl ?

groet

johan
wouters

Bericht door wouters »

1244192227N508___r4f4.jpg
De 508 met z'n kleine (eigenlijk geen familie) vriendje de r4f4, allebei leuk.
1244192429N508achterzooi.JPG
Er zat nog het een en ander in de bus.....

1244192761N508achter.JPG
Personeel :)

Johan, bedankt voor de tip!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
wouters

Bericht door wouters »

Nog eentje dan....
1244193242N508voor.JPG
Hoezo legervoertuig....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Peter MERCAMPO

Bericht door Peter MERCAMPO »

Ziet er allemaal goed uit!
Veel knutselplezier ermee enuh.... Je kunt altijd nog een gat in de lucht springen van blijdschap als je op reis bent zonder je kop te stoten :wink: Elk nadeel heeft zijn voordeel!

ps mocht je er niet helemaal tevreden overzijn ik weet nog een leuk opknappertje te staan voor weinig;

Sorry even wat andere beslommeringen aan 't hoofd; wilde een leuk plaatje toevoegen van een 508 barrel gespot in Albanië,
Had alleen even de camera nodig om de foto te downloaden en.... die zat in de tas van vrouwlief!
en het schatje had deze laten staan bij de strandstoelen op 40 meter afstand van de bus.....
Helaas zaten er ook twee portomene's in met cash en plastic kaartjes....
Alles weg :oops:
Heb nu dus even wat andere zaken te regelen :?
In elk geval kan ik uit het hiervoorgaande avontuur een tip destileren;
Bewaar altijd een en ander apart 50/50
en (ver)stop ergens wat euri's in een hoekje anders kan je geheel zonder komen te zitten!
Stomme fout :( inclusief leergeld...
ga nu een en ander blokkeren

Wens je in elk geval veel plezier met je bus :wink:
ps er zijn altijd ergere dingen te bedenken en alles komt altijd wel weer goed!

groeten van de voorlopige platzakke reizigers maar wel met een goed gevulde koel- en provisie kast!
Vandaag is een Kadootje
Plaats reactie