beste techneuten
voor de apk moet de hoogte van de koplampen te verstellen zijn met een schakelaar
nu werkt die niet zo goed
volgens mij moet hij worden bijgevuld
de schakelaar is van helle en zit in een ducato van 1998
wie heeft er tips om dit op te lossen
groet willem
koplamp hoogte versteller
-
Re: koplamp hoogte versteller
ik ben erg onder de indruk van deze APK eis ??? , als het erop zit hoeft het niet te werken en als de lampen bij de keuring goed staan moet die man verder niet zeuren ! (zeker te veel zon gehad)
Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !
-
Maar ik heb nog even zitten keuvelen op een verjaardag vandaag en een keurmeester in het gezelschap is ook al op de hoogte van deze belachelijke keuringseis. het is dus echt waar .... de fabrikanten mogen samenspannen met overheid om de autobezitter tot razernij te drijven !! . maar de oplossing van de keurmeester in kwestie is dat je eenvoudig de schakekaar moet afplakken , en de stekkers van de lampmotoren moet afhalen en ook afplakken met tape.
want wat er niet opzit hoeft ook niet te werken !
want wat er niet opzit hoeft ook niet te werken !
Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !
- Bommes
- Contacteer:
stekkers van de motortjes bij de lampen hoeft niet.
Enkel de bedieningsknop verwijderen en de cijfertjes van de hoogte indicatie (indien aanwezig) op het dashboard verwijderen of afplakken met een afdek plaatje.
Enkel de bedieningsknop verwijderen en de cijfertjes van de hoogte indicatie (indien aanwezig) op het dashboard verwijderen of afplakken met een afdek plaatje.