Hallo
Fiat ducato 1983.
Ik zag nét dat de remslang bij de achteras naar de achterremmen helemaal uitgedoogd was.
Deze slang gaat vanaf de remdrukbegrenzer naar de achterremmen. ( via een T-stuk)
Mijn vragen zijn:
is deze slang gemakkelijk zelf te vervangen ?
loopt er veel remvloeistof uit ?
kun je alleen volstaan met de achterrremmen te ontluchten ?
Is er iemand die dit al eens heeft gedaan?
Bij voorbaat dank.
Remslang vervangen achter., bij Fiat Ducato 1983
-
-
Re: Remslang vervangen achter., bij Fiat Ducato 1983
ja in principe kun je alles zelf als je ook handig bent en een beetje ervaren. maar die slangen zijn niet één twee drie los, vervangen en ontlucht .
maar goed , je hoeft alleen de achterremmen te ontluchten als je alleen achter losmaakt.
ben bij een soortgelijk voertuig nog eens bijzonder teleurgesteld geraakt over de voortgang , de boel zat namerlijk zeer vast en het ontluchten ging ook niet vlot ! ook bleek dat er meerdere soorten slangen voor het zelfde voertuig te kunnen passen en ik had net de verkeerde meegekregen :mrgreen:
maar goed , je hoeft alleen de achterremmen te ontluchten als je alleen achter losmaakt.
ben bij een soortgelijk voertuig nog eens bijzonder teleurgesteld geraakt over de voortgang , de boel zat namerlijk zeer vast en het ontluchten ging ook niet vlot ! ook bleek dat er meerdere soorten slangen voor het zelfde voertuig te kunnen passen en ik had net de verkeerde meegekregen :mrgreen:
Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !