sinds een half jaar in het bezit van onderstaand exemplaar (L 406 DG35 uit 1976, OM616), al eens wat raad en handleidingen van het forum gehaald, maar me nog nooit met foto voorgesteld. Bij deze dus.
Op deze manier kwam ik er wel achter dat ik zelf nog nooit een foto heb gemaakt waar de bus in zijn geheel op staat. Dit zijn de foto's die ook bij de advertentie op marktplaats (zo hebben we elkaar ontmoet) stonden. Maar hij ziet er nog hetzelfde uit van buiten.
Afgelopen zomer heb ik er al veel mee gereden (door nederland) en voortreffelijk in geslapen en af en toe wat klein onderhoud gedaan. Nu ik wat meer tijd heb wil ik wat grondiger naar een en ander gaan kijken.
Op het gebied van auto's ben ik een leek, dus dit forum is een enorme uitkomst, wat fijn al die mensen die hier hun kennis willen delen! Toch vroeg ik me af of er misschien iemand is die een keer met mij naar mijn bus wil kijken wat de zwakke plekken zijn, waar ik iets aan moet gaan doen en kan helpen bij een goede onderhoudsbeurt?