ik heb de laatste week al heel wat tijd doorgebracht met het lezen van de interresante topic's op dit forum, erg behulpzame informatie allemaal!
een maandje geleden heb ik van een vriend zijn afgedankte busje gekregen, hij had er geen tijd meer voor en er stonden enkele grote reparaties voor de deur. Ik was een camper aan het zoeken en ik heb savonds en in het weekend nog wel een beetje tijd en ga de bus in de komende twee maanden klaar maken voor de apk.
het busje heeft onbepaalde tijd zonder spatflappen achter de achterwielen gereden, hierdoor was de hele bodem een een gedeelte van de balken verrot. ik heb meteen alles wat rot war eruit gesloopt en heb inmiddels alle balken er weer ingelast en ben nu alles waar ik bijkan aan het ontroesten en hammeriten, dan ga ik voor de eeuwigheid wielkasten maken van rvs, hadden we op mijn werk nog liggen. als ik de wielkasten gebouwd heb ga ik er weer een bodem inleggen, ik dacht aan betonplex? naast de rotte bodem was de radiateur net een vergiet, ik kon in de buurt (limoges, frankrijk) geen reviseur vinden, kon wel een nieuwe bestellen. ook paar nieuwe bandjes besteld. er is ook nog een probleempje met de remmen, voor doet het prima maar achter doen zowel de gewone remmen als de handrem het niet meer, door het kijkgaatje leken de schoenen nog voldoende, de andere optie is denk ik afstellen? hoe moet dit?
nou ja, jullie horen nog wel van me!
siebe