WIE KAN MIJ HELPEN?? ZIE FOTOS
-
WIE KAN MIJ HELPEN?? ZIE FOTOS
HALLO BIJ HET PLAATSEN VAN EEN ANDERE MOTOR IN MIJN RENAULT TRAFIC J8S BLOK. KOM IK DINGEN TEGEN DIE OP HET ORGINELE BLOK NIET ZITTEN.VOORHEEN J8S BLOK VAN TRAFIC EN NU J8S BLOK VAN EEN SAFRANE 1995.ZIE FOTOS VAN J8S BLOK VAN SAFRANE .
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door chriske op 07 jan 2010, 08:50, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Re: WIE KAN MIJ HELPEN?? ZIE FOTOS
die dikke boutkop met kabel erop is de stationair regelaar. daar zit een uitzet/krimp mechaniekje in wat de kabel bedient naar de stationair instelling van de inspuitpomp. correct me when I'm wrong.
de schakelaar op de radiateur is om de fan , aan en uit te schakelen als de temperatuur te hoog wordt, soms is dat in twee stappen geregeld.
verder draadjes die overschieten en geen schijnbare invloed hebben op de werking......... zijn over ?
de schakelaar op de radiateur is om de fan , aan en uit te schakelen als de temperatuur te hoog wordt, soms is dat in twee stappen geregeld.
verder draadjes die overschieten en geen schijnbare invloed hebben op de werking......... zijn over ?
Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !
-
hallo maar waar moet ik de draadjes van de dikke boutkop stationair regelaar op aan sluiten ?????? a;vast bedankt en een fijne jaarwisseling .....chriske 

-
Hallo Crisje,Het enige wat jij aan moet sluiten is de kabel van de koudstart inrichting.(datgene wat in de kop gemonteerd zit.)Rest is voor jou n.v.t.Heeft te maken met de rekeneenheid van de safrane,dat heb jij allemaal niet. Het afstellen moet warm gebeuren,de speling aan het eind van de label(bij de pomp dus)is 8 mm.Geen paniek,gaat allemaal goed komen.Succes