hallo allemaal
ik meen in het verleden al eens iets gelezen te hebben over een databank
waar je via net het chassis nummer kon invoeren en dat je dan alle gekende info kon verkrijgen
klop dit of heb ik dit gedroomd
groetjes "onsgedrietjes"
vraag
- Arnold Smeets
databank
Hier weet ik niet van voor algemeen gebruik maar uiteraard heeft de MB organisatie wel zo'n databank. Verder weet ik dat van Nederlandse kentekens via de site van de RDW de technische gegevens van het kentekenbewijs kunnen worden opgevraagd.
Groet,
Arnold
Groet,
Arnold
- Admin
- Site Admin
- Contacteer:
Johan,
Als je een keer met je chassisnummer binnenstapt bij de onthaal van de MB truckdealer in Wilrijk, hebben zij (als het niet te druk is) vast wel een uitdraai voor je van de voertuigkaart van jouw voertuig (ja, dà t unieke exemplaar)!
Als je dan nog om uitleg vraagt, printen ze ook nog een paar vellen uit, waarop alle codes worden uitgelegd.
Prima service daar!.
Groetjes,
Ernst
Als je een keer met je chassisnummer binnenstapt bij de onthaal van de MB truckdealer in Wilrijk, hebben zij (als het niet te druk is) vast wel een uitdraai voor je van de voertuigkaart van jouw voertuig (ja, dà t unieke exemplaar)!
Als je dan nog om uitleg vraagt, printen ze ook nog een paar vellen uit, waarop alle codes worden uitgelegd.
Prima service daar!.
Groetjes,
Ernst