Hallo Anton.
Motor versleten bij 65.000 km. zou niet best zijn voor de reputatie van de om314. :shock:
Maar als dat zo was, zou je toch een mooie rookwolk op de snelweg achterlaten, echter na een paar minuten geen gerook en er is ook geen olieverbruik.
Verstuivers en brandstofpomp controleren wordt garagewerk.
Luchtfilter is laatst verschoond.
Als je de oliedop er af haalt, is dan de douche of de weinige damp een goed teken?
Was laatst op de sleuteldag van dubbellucht, en er schijnen er toch wel meer rond te rijden die langdurig moeten starten.
Gr. Robin
zeer slecht starten om314
- Anton
- Berichten: 2756
- Lid geworden op: 17 okt 2005, 12:27
- Locatie: Hengelo ov
Re: zeer slecht starten om314
Hoi,
Weinig tot geen damp is een goed teken, die komt namelijk tussen de zuiger en de cilinderwand in het carter.
Dus hoe minder slijtage (hoe beter de zuiger in de cil.) hoe minder damp.
Brandstof pomp op tijd zetten is al een keer door Leo beschreven, gebruik de zoekfunctie.
De verstuivers kun je eventueel zelf er uit draaien let op de koperering onderin en brandplaatjes.
Die kun je dan naar een dieselservice brengen.
Groet Anton
Weinig tot geen damp is een goed teken, die komt namelijk tussen de zuiger en de cilinderwand in het carter.
Dus hoe minder slijtage (hoe beter de zuiger in de cil.) hoe minder damp.
Brandstof pomp op tijd zetten is al een keer door Leo beschreven, gebruik de zoekfunctie.
De verstuivers kun je eventueel zelf er uit draaien let op de koperering onderin en brandplaatjes.
Die kun je dan naar een dieselservice brengen.
Groet Anton
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten