peter looman ( crazy-indian )
-
peter looman ( crazy-indian )
goede morgen beste mensen somigen van jullie hebben mijn al leeren kennen op het afgelopen treffen in hallen
ik vond het een te gek wiekend de gezellighijd zat er goed in ook heb ik het wiekend weer het een en ander
bij geleerd .
goed wie ben ik zelf voor de geenen die mijn nog niet kennen
ik ben de partner van merijn en de vader van danian
ik zie het leven als een uitdaging en van dag tot dag
als men mijn vraagt wat voor werk doe je dan werk ik niet en vuctioneren doe ik ook niet !!?
wel ben ik een persoon die graag zijn hobbys onderhoud en dat zijn er nog al een paar :mrgreen:
het op knappen en in bouwen van campers lassen hout bererking oltdymers
4x4,rs water sport me honden 2 plus 2 maakt 4 hahahaha
reisen en andere helpen met hun praktiese probleemen en het zoeken naar een op lossing
en deze oplossing toe passen
het bouwen van hout kachels op maat
ja me bij naam zecht alles en ook weer niets
crazy-indian ik ben een indian in hard en ziel
een gevoels mens
wat kan ik nog meer vertellen ik wacht wel op de vraagen
ik vond het een te gek wiekend de gezellighijd zat er goed in ook heb ik het wiekend weer het een en ander
bij geleerd .
goed wie ben ik zelf voor de geenen die mijn nog niet kennen
ik ben de partner van merijn en de vader van danian
ik zie het leven als een uitdaging en van dag tot dag
als men mijn vraagt wat voor werk doe je dan werk ik niet en vuctioneren doe ik ook niet !!?
wel ben ik een persoon die graag zijn hobbys onderhoud en dat zijn er nog al een paar :mrgreen:
het op knappen en in bouwen van campers lassen hout bererking oltdymers
4x4,rs water sport me honden 2 plus 2 maakt 4 hahahaha
reisen en andere helpen met hun praktiese probleemen en het zoeken naar een op lossing
en deze oplossing toe passen
het bouwen van hout kachels op maat
ja me bij naam zecht alles en ook weer niets
crazy-indian ik ben een indian in hard en ziel
een gevoels mens
wat kan ik nog meer vertellen ik wacht wel op de vraagen
- dereiziger
Re: peter looman ( crazy-indian )
Welkom hier .. het weekend beviel zo goed dat je niet meer van ons af wil dus ... :mrgreen:
-
tja als dislekt zie ik niet altijt mijn vouwten maar me liefste vrouwtje wel oeps !!!!
ze zij net dat je dislekt bent dat weet ik maar je weet tog wel hoe je de naam van je zoon schrijft
en ja dat weet ik maar ik ging te snel maar om het even goed te doen
me zoon onse zoon heet DAMIAN Tom Looman zo das ook weer op gelost :D :D
en ik reis sins kort in een hymer uit 1978 die ik hoop spoedig te verbouwen
van binnen en buiten maar daar praaten ik laater nog wel eens over als de tekkeningen klaar zijn
en het werk gaat beginnen
tot laater en geniet iedere dag van het leven !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ze zij net dat je dislekt bent dat weet ik maar je weet tog wel hoe je de naam van je zoon schrijft
en ja dat weet ik maar ik ging te snel maar om het even goed te doen
me zoon onse zoon heet DAMIAN Tom Looman zo das ook weer op gelost :D :D

en ik reis sins kort in een hymer uit 1978 die ik hoop spoedig te verbouwen
van binnen en buiten maar daar praaten ik laater nog wel eens over als de tekkeningen klaar zijn
en het werk gaat beginnen
tot laater en geniet iedere dag van het leven !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Haii mop!
Welkom op het forum!! Het is mij ook gelukt om me aan te melden :) Zal me vanmiddag eens voorstellen.
KUS!
Merijn
Welkom op het forum!! Het is mij ook gelukt om me aan te melden :) Zal me vanmiddag eens voorstellen.
KUS!
Merijn
-
- Contacteer:
Hoi Peter,
Van harte welkom op dit forum. Heb goeie herinneringen aan het afgelopen weekend en aan die heerlijke Whisky van zaterdag. (was eigenlijk wel een beetje te veel voor mij)
Jammer dat jullie niet in september bij Leo kunnen zijn, maar we treffen elkaar ongetwijfeld wel weer ergens.
Groet,
Wim, (Wybrich) en natuurlijk Maarten.
Van harte welkom op dit forum. Heb goeie herinneringen aan het afgelopen weekend en aan die heerlijke Whisky van zaterdag. (was eigenlijk wel een beetje te veel voor mij)
Jammer dat jullie niet in september bij Leo kunnen zijn, maar we treffen elkaar ongetwijfeld wel weer ergens.
Groet,
Wim, (Wybrich) en natuurlijk Maarten.
Het leven wordt vooruit geleefd en achteraf verklaard!
Website http://wim-vantverlaat.magix.net/website/
Website http://wim-vantverlaat.magix.net/website/
- Anton
Hoi Merijn en Peter,
Welkom op het forum!
Je hebt in Halle mooi sfeer kunnen proefen!
Groet Anton
Welkom op het forum!
Je hebt in Halle mooi sfeer kunnen proefen!
Groet Anton
- sotomar
Hallo indian Peter
hoe is het met je honden afgelopen na hun aanvaring zaterdag is alles weer oke?
verder groeten en tot horens op het forum laat ons ff wat zien als je je plannen voor jullie hymer klaar hebt
Eric Monique en Moppie
hoe is het met je honden afgelopen na hun aanvaring zaterdag is alles weer oke?
verder groeten en tot horens op het forum laat ons ff wat zien als je je plannen voor jullie hymer klaar hebt
Eric Monique en Moppie
sugestie's zijn oplossingen in wording!
- Admin
- Site Admin
- Contacteer:
Hoi Peter,
Erg leuk dat jullie er waren! Last minute bookings hebben beslist voordelen
Nog onze verontschuldigingen voor het feit dat Motek alsmaar boos op je was. Hij zag je misschien voor een ander aan...
Erg leuk dat jullie er waren! Last minute bookings hebben beslist voordelen

Nog onze verontschuldigingen voor het feit dat Motek alsmaar boos op je was. Hij zag je misschien voor een ander aan...
Groeten,
Ernst / Admin
If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.
No man can deny, die Gedanken sind frei!
Ernst / Admin
If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.
No man can deny, die Gedanken sind frei!
-
hoi mensen ja het was een heel leuk en gezellig wiekend in halle leuke mensen en de sfeer zat er goed in
tja met onse honden gaat het weer goed dit vond ik een van de mindere momente van het wiekend
zekker om dat het niet alleen voor ons lastig was maar ook voor de meddemens
het jammere is dat dit niet de eerste keer was moesca en jody elkaar zo aan vliegen moesca
is ouder en jody is veller maar moesca is het ook een kaar zat en dan gaat het tot het einde als er niet
word in gegreepen en ik ben echt niet bang voor vechtende honden en ik stap er altijt tussen
en ik word ook bij tijt en wijle gebeeten maar dat licht nooit aan de honden ik ken de gevaaren en ik
zeg ook altijt dat ik vouwt was en of ben ik kan honden lezen begrijpen om dat ik van baby af met honden
op groei en ik in mijn hoofd deel wolf ben zo ook in mijn houding hier licht ook meteen het probleen met
mijn en motek ik wil hem niet over heersen maar ik straal dit wel uit ik ben alfa waar ik ook kom een hond ruikt dit
in alles mestal als ik me dan klein maak komen honden vanzelf wel bij me en weeten ze ook dat zij van mijn niets
hoefen te vreesen want ik ben hun baasje niet verder was er de vraag of ik ook foto,s wil laaten zien
van de plannen voor de verbouwing van mijn hymer zo gouw als de eerste tekeningen
klaar zijn zal ik ze in scannen en hier op de site plaatsen verder weet ik nu even niets meer te zeggen
en ga ik even bij mijn schatje op de bank hangen
groetjes peter (crazy-indian)
tja met onse honden gaat het weer goed dit vond ik een van de mindere momente van het wiekend
zekker om dat het niet alleen voor ons lastig was maar ook voor de meddemens
het jammere is dat dit niet de eerste keer was moesca en jody elkaar zo aan vliegen moesca
is ouder en jody is veller maar moesca is het ook een kaar zat en dan gaat het tot het einde als er niet
word in gegreepen en ik ben echt niet bang voor vechtende honden en ik stap er altijt tussen
en ik word ook bij tijt en wijle gebeeten maar dat licht nooit aan de honden ik ken de gevaaren en ik
zeg ook altijt dat ik vouwt was en of ben ik kan honden lezen begrijpen om dat ik van baby af met honden
op groei en ik in mijn hoofd deel wolf ben zo ook in mijn houding hier licht ook meteen het probleen met
mijn en motek ik wil hem niet over heersen maar ik straal dit wel uit ik ben alfa waar ik ook kom een hond ruikt dit
in alles mestal als ik me dan klein maak komen honden vanzelf wel bij me en weeten ze ook dat zij van mijn niets
hoefen te vreesen want ik ben hun baasje niet verder was er de vraag of ik ook foto,s wil laaten zien
van de plannen voor de verbouwing van mijn hymer zo gouw als de eerste tekeningen
klaar zijn zal ik ze in scannen en hier op de site plaatsen verder weet ik nu even niets meer te zeggen
en ga ik even bij mijn schatje op de bank hangen
groetjes peter (crazy-indian)
-
- Contacteer:
Hallo Peter,
leuk dat ik je hier nu ook tegenkom hoor.
Ook wij hebben echt genoten van het weekend in Halle, vooral de hele
zaterdag naast de kookpot was een hele leuke ervaring.
En het eindresultaat was ook heel erg lekker.
We hopen dat we jullie ook vaker tegen zullen komen.
Hoe is het met de verhuizing van jullie, gaat dat nog door?
Hoop je hier vaak tegen te komen.
leuk dat ik je hier nu ook tegenkom hoor.
Ook wij hebben echt genoten van het weekend in Halle, vooral de hele
zaterdag naast de kookpot was een hele leuke ervaring.
En het eindresultaat was ook heel erg lekker.
We hopen dat we jullie ook vaker tegen zullen komen.
Hoe is het met de verhuizing van jullie, gaat dat nog door?
Hoop je hier vaak tegen te komen.
Inge en Sientje
honden Youp en Guus
Fiat Ducato, opbouw Bürstner Harmony T620, 2002
https://www.facebook.com/groups/489021447835832/
honden Youp en Guus
Fiat Ducato, opbouw Bürstner Harmony T620, 2002
https://www.facebook.com/groups/489021447835832/
-
Hé Peter,
Ook hier nog even een berichtje van die andere Peter, welkom op het forum!
Heel af en toe bezoek ik 't en neus ik even rond zoveel andere bezigheden en interesses :?
Doe Damian de groetjes van Jelle en Siebe zij hebben het ook reuze naar hun zin gehad mede dankzij de aanwezigheid jullie zoon!
Groet,
Peter.
Ook hier nog even een berichtje van die andere Peter, welkom op het forum!
Heel af en toe bezoek ik 't en neus ik even rond zoveel andere bezigheden en interesses :?
Doe Damian de groetjes van Jelle en Siebe zij hebben het ook reuze naar hun zin gehad mede dankzij de aanwezigheid jullie zoon!
Groet,
Peter.
Vandaag is een Kadootje