Volgorde forumpostings binnen een onderwerp.

Heeft u een leuke site gezien die andere bezoekers ook zeker moeten zien? Of een boeiend artikel gelezen in een blad? Post hier in dit topic!
Plaats reactie
Eduard

Volgorde forumpostings binnen een onderwerp.

Bericht door Eduard »

Bij de index van het forum zie ik goed bij welke onderwerpen nieuwe postings zijn verschenen.
Dat wordt kennelijk in een cookie op mijn computer bijgehouden.

Waar ik me nu telkens aan stoor is dat ik altijd het eerste bericht eerst krijg. Ik wil het laatste bericht eerst hebben.

Ja, ik kan sorteren maar dat moet ik aan het einde van dat onderwerp, na scrollen opgeven: " oudste eerst OF nieuwste eerst"
Als ik OK dan aanklik werkt dat wel, maar ik heb het laatste bericht al gezien, dus dat is een nutteloze optie.
Goed, maar de ellende is ook dat die instelling niet bewaard wordt, als ik dan naar een ander onderwerp ga, krijg ik dezelfe ellende.

KAN DAT NIET VERANDERD WORDEN
Is het niet mogelijk te maken dat je voorkeur van sortering van de berichten instelbaar is en bewaard kan worden?

Met vriendelijke groet,
Eduard
Unknown User

Re: Volgorde forumpostings binnen een onderwerp.

Bericht door Unknown User »

Eduard schreef:Waar ik me nu telkens aan stoor is dat ik altijd het eerste bericht eerst krijg. Ik wil het laatste bericht eerst hebben.
Hoi Eduard,

Dat kan door niet op het onderwerp te klikken, maar door te klikken op het "blaadje" naast de naam, van degene die het laatste bericht heeft geschreven.
In andere woorden: je hebt vijf kolommen, in de meest linkse staat de naam van het onderwerp, dan het aantal antwoorden, wie het onderwerp gestart is, hoe vaak het bekeken is en als laatste de kolom: laatste bericht. Daar zie je een pijltje en een blaadje, als je daar met je muis op gaat staan zie je ook verschijnen: "bekijk laatste bericht". En als je erop klikt ga je naar het laatste bericht.
Een handige knop inderdaad!
Berthil

Bericht door Berthil »

He dat is makkelijk,
Weer wat geleerd,
dank je wel zeerover.
MB Sprinter 2015

De enige manier om je dromen uit te laten komen, is wakker worden.
Eduard

Bericht door Eduard »

Ja, HET WERKT inderdaad !

Bedankt,

Met vriendelijke groet.
Eduard
L1
Contacteer:

Bericht door L1 »

ik klik altijd op-berichten sinds laatste bezoek-
john1

Bericht door john1 »