stickers legerambulance verwijderen
stickers legerambulance verwijderen
Beste,
Ik ben in het bezit van een Nederlandse legerambulance. Nu is mijn vraag aan de ambulancebezitters hoe zij die stickers hebben verwijderd. Het helpt om warmte te gebruiken maar dan is het alleen mogelijk om kleine stukjes sticker af te scheuren. Verder blijf ik met nogal wat lijmresten zitten.
Wie heeft er een oplossing voor gevonden?
Michiel Santing
Ik ben in het bezit van een Nederlandse legerambulance. Nu is mijn vraag aan de ambulancebezitters hoe zij die stickers hebben verwijderd. Het helpt om warmte te gebruiken maar dan is het alleen mogelijk om kleine stukjes sticker af te scheuren. Verder blijf ik met nogal wat lijmresten zitten.
Michiel Santing
-
- Contacteer:
Re: stickers legerambulance verwijderen
Michiel,Michiel Santing schreef:Beste,
Michiel Santing
Ik heb de stickers verwijdert met de fohn. Het is een beetje afhankelijk van de staat van de stickers hoe goed dit gaat. Soms trek je de hele sticker er zo af soms is dit een dievenbaan. De lijmresten heb ik verwijdert met stickerverwijderaar maar ook dit werkt niet altijd even goed. Daana heb ik de bus opnieuw met het rolletje in de lak gezet (legerverf). Niet het fijnste klusje om de stickers te verwijderen maar het lukt wel.
Groeten Ron (kwibus)
- GerardM
- Contacteer:
Hoe warmer hoe beter
Michiel,
ik sluit me aan bij Ron; gewoon met de verfbrander er op, hoe heter hoe beter. Als je alleen maar kleine stukjes eraf krijgt dan betekent dat dat het niet heet genoeg is. Eventuele lijmresten gewoon met stickerverwijderaar verwijderen.
Wel oppassen dat je niet je vingers brandt (handschoenen is voor watjes, toch?)
Groet,
Gerard
ik sluit me aan bij Ron; gewoon met de verfbrander er op, hoe heter hoe beter. Als je alleen maar kleine stukjes eraf krijgt dan betekent dat dat het niet heet genoeg is. Eventuele lijmresten gewoon met stickerverwijderaar verwijderen.
Groet,
Gerard
-
- Contacteer:
Re: Hoe warmer hoe beter
Gerard,GerardM schreef:Michiel,
Groet,
Gerard
Hier een watje de bus werd zo heet dat de beplating bol ging staan, tevens wat geblakerde vingers. Kan met handschoenen aan die stickers er helemaal niet afkrijgen.
Dus dir watje had een aantal gebarbecuede vingers.
Groeten Ron (kwibus)
-
Het beste lukt het trouwens op een warme zomerdag!!
Heb wel een vraagje, wat hiermee verband houdt.
Bij mij had men de stickers niet erg netjes geverfd, hetgeen er toe heeft geleid dat ik na de verwijdering van de stickers reepjes groene verf op mijn bus heb staan.
Deze krijg ik niet erg goed verwijderd. Heb het wel met commandant geprobeerd, maar ben bang dat ik straks door de lak heen zit.
Is hier geen ultieme oplossing voor??
Grtz
John

Bij mij had men de stickers niet erg netjes geverfd, hetgeen er toe heeft geleid dat ik na de verwijdering van de stickers reepjes groene verf op mijn bus heb staan.
Deze krijg ik niet erg goed verwijderd. Heb het wel met commandant geprobeerd, maar ben bang dat ik straks door de lak heen zit.
Grtz
John
-
- Contacteer:
John,john1 schreef:Het beste lukt het trouwens op een warme zomerdag!!![]()
Grtz
John
Bij mijn bus zat ik ook met een groot kleurverschil met de plekken waar de stickers hadden gezeten.
Over al deze stickers was met verf geknoeid. Ik zag maar een oplossing, namelijk de bus opnieuw in een verflaag zetten.
Groeten Ron
-
mijn god dat lijkt me een hoop werk.
-deuren er uit alles loshalen wat mogelijk is, lampen knipperlichten er af?
-Hele auto schuren?? ps welk nr schuurpapier is handig?
-nog reinigen? met ammoniak oid?
-Hoe doe je dat in de hoerkje ed? Met een kwast, kleine roller?
-Nog een leuke vraag, waar krijg je de betreffende kleuren lak??
tsja.
moet nog even denken hoor
Maar je auto ziet er wel goed uit. Zie je bijna niet dat ie gerold is geloof ik he?
grtz
John
-deuren er uit alles loshalen wat mogelijk is, lampen knipperlichten er af?
-Hele auto schuren?? ps welk nr schuurpapier is handig?
-nog reinigen? met ammoniak oid?
-Hoe doe je dat in de hoerkje ed? Met een kwast, kleine roller?
-Nog een leuke vraag, waar krijg je de betreffende kleuren lak??
tsja.
moet nog even denken hoor
Maar je auto ziet er wel goed uit. Zie je bijna niet dat ie gerold is geloof ik he?
grtz
John