Ik ben Martijn en sinds 2 weken heb ik, samen met m'n meisje, een campertje gekocht. Zie foto's. MB100d, 1989, in goede staat. Motorisch 100%, hard rondom. Inbouw heeft werk nodig voor we weg kunnen. Voornamelijk het bed, wat gebouwd is van resthout door de vorige eigenaar.
Ik denk ik ga me hier maar even voorstellen. Kan nog wel handig worden voor iemand als ik ;) Nooit echt wat met auto's geknutseld en meteen door naar een campertje. Best spannend als je m 200km terug rijd als je net 3 dagen daarvoor je rijbewijs hebt opgehaald :D
Garage even belangrijkste punten laten checken en zoals verwacht niks aan het handje. Remmen schoongemaakt en gesteld en een sluiting in 1 van de knipperlichten. Binnenkort zelf een beurt geven, onder toeziend oog van een goede mercedes knutselaar (207(?) compleet uit elkaar gehaald, laswerk compleet bij en gereviseerd). Dus vuile handjes komen er aan; beloofd!
Verwacht wat topics over hoe je een beetje stevige bed/bank constructie kan maken, en ik zal nog wel wat zaken tegenkomen over de inbouw waar ik wat hulp bij kan gebruiken. De electra is nog redelijk een raadsel (zonnepaneel, omvormer, huishoudaccu? En wat zijn al die lampjes??) , maar eerst maar even googelen voordat ik jullie er mee lastig val!