Wat is er vandaag gebeurd?
- Berthil
Re: Wat is er vandaag gebeurd?
Allerbei van harte gefeliciteerd.
Groeten Berthil.
Groeten Berthil.
MB Sprinter 2015
De enige manier om je dromen uit te laten komen, is wakker worden.
- Leo
- Site Admin
Gefeliciteerd Marja en Paul. :D
Had de examinator een goeie bui vandaag? :mrgreen:
Had de examinator een goeie bui vandaag? :mrgreen:
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
- Saskia
- Detlev
- vanhooltje
Allemagtig prachtig Paul en Marja, van harte gefeliciteerd
:D
Super gedaan en nu gauw op zoek naar een echte camper
:D
Grt Peter

Super gedaan en nu gauw op zoek naar een echte camper

Grt Peter
Groet, Peter
Schrijf- en typfouten voorbehouden, gelukkig heb ik meer verstand van techniek
http://www.mijnalbum.nl/Album=LB4G4XSV + http://www.mijnalbum.nl/Album=UN4FGQJT
Ook op
Schrijf- en typfouten voorbehouden, gelukkig heb ik meer verstand van techniek
http://www.mijnalbum.nl/Album=LB4G4XSV + http://www.mijnalbum.nl/Album=UN4FGQJT
Ook op

-
Natuurlijk hardstikke leuk dat het tegelijk gelukt is het felbegeerde roze pasje te krijgen , maar waar hebben jullie dat gehaald ? in nederland of in frankrijk. ik vraag dit omdat je in frankrijk ook een C1 kan halen , dus tot 19 ton.
ach laat maar ik heb net gelezen dat rijschool blom het allemaal mogelijk heeft gemaakt , dus een volledig rijbewijs...... nu E bij C nog 

Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !
-
- Contacteer:
Hoi Marja en Paul,
van harte gefeliciteerd met dit geweldige resltaat.
Groet,
Wim
van harte gefeliciteerd met dit geweldige resltaat.
Groet,
Wim
Het leven wordt vooruit geleefd en achteraf verklaard!
Website http://wim-vantverlaat.magix.net/website/
Website http://wim-vantverlaat.magix.net/website/
-
@Johan Manuela en Jonathan,....
Welkom terug, Ik ben die gast met die aftandse 406 op het sleutelveldje waar we de startmotor van gedemonteerd hebben op het laatste sleutelveldje van DL.
De UPS die we nu rijden is een stuk beter, deze start ook als ze warm is.
@Paul en Marja,...
Gefeliciteerd!!!!!!
Welkom terug, Ik ben die gast met die aftandse 406 op het sleutelveldje waar we de startmotor van gedemonteerd hebben op het laatste sleutelveldje van DL.
De UPS die we nu rijden is een stuk beter, deze start ook als ze warm is.
@Paul en Marja,...
Gefeliciteerd!!!!!!
" If freedom is outlawed, only the outlaw will be free. "
" One Life,.. Live it "
" One Life,.. Live it "
- KWF-704
Hoy dennis en nancy.
Die starter herinner ik me wel, ook de leuke hond die mijn oren kwam wassen terwijl ik met die starter aan het discuteren was.
Ik weet dat hij er niet meer is maar hij is nog niet vergeten.
Groeten Johan en co
Die starter herinner ik me wel, ook de leuke hond die mijn oren kwam wassen terwijl ik met die starter aan het discuteren was.
Ik weet dat hij er niet meer is maar hij is nog niet vergeten.
Groeten Johan en co
- Berthil
Vandaag even nieuwe (brandstof en olie)filters gehaald bij de MB garage.
Ik kreeg ze wel heel leuk mee.
URL=http://img683.imageshack.us/i/p1070786a.jpg/]
[/URL]
Grroeten Berthil
Ik kreeg ze wel heel leuk mee.
URL=http://img683.imageshack.us/i/p1070786a.jpg/]

Grroeten Berthil
MB Sprinter 2015
- Alex Landman
- Contacteer:
Eindelijk na 7 maanden zoeken een in goede staat verkerende zijdeur voor onze MB L406 gevonden & gekocht.
-
Nancy heeft de kleppen van de UPS laten stellen.
Ze had geen vertrouwen meer in mij. :oops:
We vertrekken 11 Juni naar Italie en ik ben nu thuis voor een rust van 36 uur waarna ik weer op de truck stap voor 6 dagen.
Kan het haar niet kwalijk nemen. (Paul, dat krijg je ervan als je de vrouw ook haar C rijbewijs laat halen)
Het was een kleine 3 kwartier werk. 3 kleppen stonden niet helemaal ok. De montuer was wel blij met het uitgeprinte werkplaats handboek voor de afstelgegevens. (circa 40 euro betaald inclusief het doorsmeren van de nippels. De pakking voor kleppendeksel van 20 euro hadden we zelf al)
Groeten Dennis
Ze had geen vertrouwen meer in mij. :oops:
We vertrekken 11 Juni naar Italie en ik ben nu thuis voor een rust van 36 uur waarna ik weer op de truck stap voor 6 dagen.
Kan het haar niet kwalijk nemen. (Paul, dat krijg je ervan als je de vrouw ook haar C rijbewijs laat halen)
Het was een kleine 3 kwartier werk. 3 kleppen stonden niet helemaal ok. De montuer was wel blij met het uitgeprinte werkplaats handboek voor de afstelgegevens. (circa 40 euro betaald inclusief het doorsmeren van de nippels. De pakking voor kleppendeksel van 20 euro hadden we zelf al)
Groeten Dennis
" One Life,.. Live it "
" One Life,.. Live it "
- Bommes
- Contacteer:
waar gaan jullie heen in Italië Dennis..??
Wij vertrekken 5 juni naar ook de kant op voor 3,5 week. toscane is het reis doel.
Wij vertrekken 5 juni naar ook de kant op voor 3,5 week. toscane is het reis doel.
- paulv
Hoi Dennis,
Ik vind dat wel een prima oplossing :D , het kost jou geen tijd, kun je nu effe langer uitzakken op de camping.
Als ze het niet had gedaan had je misschien een paar weken naar haar ongeruste opmerkingen moeten luisteren
.
En dat allemaal voor 40 euri :mrgreen: . Het is me die investering voor "C" wel waard :D
Mvg. Paul
Ik vind dat wel een prima oplossing :D , het kost jou geen tijd, kun je nu effe langer uitzakken op de camping.
Als ze het niet had gedaan had je misschien een paar weken naar haar ongeruste opmerkingen moeten luisteren

En dat allemaal voor 40 euri :mrgreen: . Het is me die investering voor "C" wel waard :D
Mvg. Paul
Bezoek altijd welkom!
-
Brenner over en dan naar Venetie. Via Adriatische kust richting zuiden. Nancy wil al jaren een keer naar Rome. Tijdje terug hadden we tickets van Ryanair naar Rome maar mijn vliegangst heeft gewonnen. Via middelandse zee kust weer terug omhoog.Bommes schreef:waar gaan jullie heen in Italië Dennis..??
Je herkent ons meteen: We zijn de enige UPS met een scooter op de aanhanger erachter.
Zometeen een 85cc met kop monteren. Op het moment is de scooter ontdaan van alle plastic kappen. Volgende keer dat ik iets demonteer hou ik de schroefjes bij de onderdelen waartoe ze behoren,..... straks word het monteren een puinhoop dat weet ik nu al. Alle schroefjes en boutjes liggen op een hoop.
Grt dennis
" One Life,.. Live it "
" One Life,.. Live it "
- dereiziger
Net de koppelingscilinder gedemonteerd en gereviseerd zoals dat zo mooi klinkt .. netjes met de uitgeprinte handleiding van Dave ernaast .. zo is het toch nog een makkelijk klusje geworden .. morgen monteren en ontluchten .. was vergeten nieuwe olie te kopen om bij te vullen .. :mrgreen:
-
- Contacteer:
Slik,
Kom ik vandaag thuis. Ligt er een brief van de belastingdienst op de deurmat met de berekening van de motorrijtuigenbelasting.
Bus net om laten keuren naar camper en uit de schorsing gehaald.
Wat blijkt.... Kwarttarief moet je dus zélf aanvragen. Veel te hoge berekening dus nu en het wordt een dezer dagen al afgeschreven. Aaaah!
Snel formulier gedownload en foto's gemaakt.
Nu maar hopen dat de aanvraag niet al te lang duurt, iemand ervaring met hoelang daar normaal gesproken overheen gaat?
Anders schrijven ze volgende maand weer zo'n belachelijk bedrag af... :shock:
Dat wordt lekker als ik overmorgen m'n huur moet betalen, gaat dus niet lukken waarschijnlijk! Gelukkig heb ik een redelijk begripvolle huurbaas en heeft 'ie nog nooit last van me gehad. Komt dus waarschijnlijk wel goed.
Weer wat geleerd. Ik moest het ding aanmelden als camper bij de douane die bij de RDW arnhem in het pand zit vanwege de bpm. Ik was er dus een beetje vanuit gegaan dat het dan gewoon geregeld is.. Hij zei nog "de rest gaat vanzelf!". Nou niet dus, haha... :|
Nouja.
Fijn weekend nog allen!
Groetjes Yildiz
Kom ik vandaag thuis. Ligt er een brief van de belastingdienst op de deurmat met de berekening van de motorrijtuigenbelasting.
Bus net om laten keuren naar camper en uit de schorsing gehaald.
Wat blijkt.... Kwarttarief moet je dus zélf aanvragen. Veel te hoge berekening dus nu en het wordt een dezer dagen al afgeschreven. Aaaah!
Snel formulier gedownload en foto's gemaakt.
Nu maar hopen dat de aanvraag niet al te lang duurt, iemand ervaring met hoelang daar normaal gesproken overheen gaat?
Anders schrijven ze volgende maand weer zo'n belachelijk bedrag af... :shock:
Dat wordt lekker als ik overmorgen m'n huur moet betalen, gaat dus niet lukken waarschijnlijk! Gelukkig heb ik een redelijk begripvolle huurbaas en heeft 'ie nog nooit last van me gehad. Komt dus waarschijnlijk wel goed.
Weer wat geleerd. Ik moest het ding aanmelden als camper bij de douane die bij de RDW arnhem in het pand zit vanwege de bpm. Ik was er dus een beetje vanuit gegaan dat het dan gewoon geregeld is.. Hij zei nog "de rest gaat vanzelf!". Nou niet dus, haha... :|
Nouja.
Fijn weekend nog allen!
Groetjes Yildiz
- Leo
- Site Admin
Een beller is sneller Yildiz.
Meestal staat er wel een telefoonnumer op dat aanslagbiljet.
Kun je gewoon de huur betalen.
Meestal staat er wel een telefoonnumer op dat aanslagbiljet.
Kun je gewoon de huur betalen.
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
-
- Contacteer:
Ja, dat ga ik morgenochtend ook meteen maar even doen!!
Helemaal niet gewend, heb het normaal allemaal aardig onder controle dus schrok me kapot!
Maar daar ben ik alweer overheen en ga proberen het morgen telefonisch te regelen. Hoewel ze toch foto's willen waarschijnlijk.
Maar die heb ik inmiddels al gemaakt en geprint, dus..

Helemaal niet gewend, heb het normaal allemaal aardig onder controle dus schrok me kapot!
Maar daar ben ik alweer overheen en ga proberen het morgen telefonisch te regelen. Hoewel ze toch foto's willen waarschijnlijk.
Maar die heb ik inmiddels al gemaakt en geprint, dus..

-
F#CK,... Heel die scooter uit elkaar gedraaid tot op het frame. De timing van nokkenas aangetekend, kettingspanner eraf, de kop en cilinder gedemonteerd. Nieuwe zuigerveren op de grotere zuiger gezet, vol goede moed de cilinder aan het monteren.
Past de bus die onder aan de cilinder zit niet in het onderblok,......
Dik een halve cm te breed.
Ik op internet zoeken en wat blijkt: de cilinder die ik 2 jaar geleden heb gekocht blijkt niet te passen op dit blok. die maffe taiwanezen hebben een blok genomen waar geen andere cilinder op past als de originele van hun.
Psssst,..... Scootertje kopen?
Past de bus die onder aan de cilinder zit niet in het onderblok,......

Ik op internet zoeken en wat blijkt: de cilinder die ik 2 jaar geleden heb gekocht blijkt niet te passen op dit blok. die maffe taiwanezen hebben een blok genomen waar geen andere cilinder op past als de originele van hun.
Psssst,..... Scootertje kopen?
" One Life,.. Live it "
" One Life,.. Live it "
- dereiziger
-
- Contacteer:
Gister de belastingdienst maar even gebeld en het was zo geregeld.
Dat had ik niet verwacht!
Ze kúnnen wel snel zijn :)
Dat had ik niet verwacht!
Ze kúnnen wel snel zijn :)
- Anton
Hoi,
Leuker kunnen ze het niet maken...
Groet Anton
Leuker kunnen ze het niet maken...
Groet Anton
- dereiziger
-
Maandag bedrijfsongeval gehad.
Mijn wijsvinger is onder een hendel terecht gekomen die met een zeer grote kracht naar beneden kwam. het is een hendel om het dak van de wisselbakken op mijn vrachtwagen omhoog te zetten.
Op het moment dat het gebeurde dacht ik serieus dat de vinger eraf zou zijn. Toen bij het uittrekken van de handschoen bleek dat hij er nog aan zat was ik opgelucht. Het was een bloederige bende, dat dan weer wel.
Wel nog gaan lossen in Duitsland en toen in roermond naar het ziekenhuis. Niet gebroken.
Nu een weekje later is buigen nog steeds moeilijk en pijnlijk.
Dennis
Mijn wijsvinger is onder een hendel terecht gekomen die met een zeer grote kracht naar beneden kwam. het is een hendel om het dak van de wisselbakken op mijn vrachtwagen omhoog te zetten.
Op het moment dat het gebeurde dacht ik serieus dat de vinger eraf zou zijn. Toen bij het uittrekken van de handschoen bleek dat hij er nog aan zat was ik opgelucht. Het was een bloederige bende, dat dan weer wel.
Wel nog gaan lossen in Duitsland en toen in roermond naar het ziekenhuis. Niet gebroken.
Nu een weekje later is buigen nog steeds moeilijk en pijnlijk.
Dennis
" One Life,.. Live it "
" One Life,.. Live it "